PR & Reputatie

Nemo vertelt op een eenvoudige manier over het heelal, de oerknal en sterrenstof

Redactie | 9 november 2017, 17:27

Bureau KesselsKramer maakt campagne voor het wetenschapmuseum

Wetenschap- en technologiemuseum Nemo heeft een nieuwe tentoonstelling en daar hoort een campagne bij. Zowel de tentoonstelling als de video nemen je mee op reis door het heelal: van de oerknal tot ruimtereizen en het onstaan van jezelf.

KesselsKramer gebruikte simpele middelen om het complexe verhaal op een leuke, eenvoudige manier te vertellen. In de video zie je kunststofballetjes, planeten van klei en opblaasbare wereldbollen.

De campagne is te zien op internet, in de bioscoop en in print.

CREDITS:
Art & concept: Maartje Slijpen, Merel Witteman
Copy & concept: Rens de Jonge
Creative direction: Gijs van den Berg
Strategy: Matthijs De Jongh
Production: Lea Noordhoek
Craft/Direction: Mals, production: Shop Around
DoP/post-production: Setreset
Crew: Bas Mooij - Titles / Animation
Jonas Leopold - Sounddesign
Wouter Veersema - Parkstudio, Sound Studio
Ferdinand Bakker - Parkstudio, Sound Studio
Voice: Benjamin Wainwright
NEMO Science Museum: Meike Moors, Marloes Mol and Eelke Pinkhaar

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Kesselskramer Nemo

Meer in channel PR & Reputatie

Van onze partners

Whitepapers

Blijf op de hoogte


Adfo Events

Populaire blogs