PR & Reputatie

Opgelet: Cannes Lions 2018 verandert ingrijpend

Claartje Vogel, redactie | 14 november 2017, 8:39

Veel categorieën verdwijnen, goededoelen- en merkcampagnes worden apart beoordeeld en het festival duurt korter.

Na alle kritiek van bureaus en adverteerders (o.a. Publicis Groupe, WPP), was duidelijk dat er iets moest veranderen aan het Cannes Lions Festival of Creativity. Organisator Ascential geeft in 2018 gehoor aan een hele reeks eisen voor verandering. Publicis is tevreden Meteen daarna maakt Publicis G...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Communicatie Online op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Cannes Lions Cannes cannes lions festival of creativity

Meer in channel PR & Reputatie

Van onze partners

Whitepapers

Blijf op de hoogte


Adfo Events

Populaire blogs