PR/campagnes

PersPagina werkt samen met PRDaily

, redactie | 24 mei 2014, 7:22

Nieuwe stap op Amerikaanse markt voor Nederlands bedrijf.

Het Nederlandse PersPagina is een samenwerking aangegaan met PRDaily en Ragan Communications van Mark Ragan, een van de pioniers op het gebied van brand journalism.

Na een testperiode van zes maanden zijn er intussen al een aantal Amerikaanse klanten die gebruikmaken van het platform van PersPagina.

De cultuurverschillen met Europa, en met name Nederland, in zakelijke processen zijn aanzienlijk, aldus Bart Verhulst van PersPagina, dat internationaal de naam PressPage gebruikt. Verhulst: &;Na een testperiode van zes maanden hebben we veel geleerd over hoe wij onze dienst het beste in de VS kunnen vermarkten.&;

De eerste nieuwe werknemers hebben het PersPagina-kantoor in Chicago betrokken.

PersPagina is leverancier van technologie voor het opzetten van social media newsrooms, virtuele perscentra en media hubs. Het maakt het voor bedrijven mogelijk gebruik te maken van content om boodschappen op een nieuwe manier te presenteren en te verspreiden op sociale netwerken.

PersPagina levert de online newsrooms voor onder meer  Samsung, UNICEF,  ANWB, Coolblue,  en Booking.com, 

Over de auteur

Journalist voor CommunicatieOnline, MarketingOnline, Adformatie.nl en de bijbehorende magazines. Lees meer over

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Meer in channel PR & Reputatie

Van onze partners

Whitepapers

Blijf op de hoogte


Adfo Events

Populaire blogs