PR & Reputatie

Staatsloterij wil harten veroveren met een compleet nieuwe communicatiestrategie

Claartje Vogel, redactie | 6 oktober 2017, 7:00

Nederlands bekendste loterij presenteert zich voortaan toegankelijker en sympathieker. Na de fusie en de ‘sorry-trekking’ moeten Nederlanders de Staatsloterij weer in hun hart sluiten.

Het was hoog tijd voor de Staatsloterij om zich op een nieuwe manier te presenteren. Er gebeurde namelijk nogal wat rondom het merk de afgelopen tijd. Vorig jaar fuseerde Nederlands bekendste kansspel met De Lotto onder de naam ‘Nederlandse Loterij’. Verder organiseerde Staatsloterij in april de ‘bi...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Communicatie Online op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Staatsloterij Lotto Nederlandse Loterij

Meer in channel PR & Reputatie

Van onze partners

Whitepapers

Blijf op de hoogte


Adfo Events

Populaire blogs