Premium Bureaus Roderick Cremers heft Fresh Bridge op, kondigt nieuw bureau Mad Mojo aan 'We kiezen voor een nette finale', aldus Cremers. Met Yvonne Prins start hij nu een nieuw avontuur.
Premium Bureaus WPP draait beroerd halfjaar en verlaagt verwachtingen voor heel 2025 De holding verwacht dat vooral door kostenbesparingen de marges in de tweede helft van het jaar zullen verbeteren.
Advertorial 90% van de mensen onthoudt het merk achter een promotieartikel, benut jij dat als marketeer al? Promotionele producten zijn effectiever dan radio of social media, en scoren hoog op merkherkenning, klantloyaliteit én duurzaamheid.
Partnerbijdrage Zo bereik je jongeren met je campagne: 3 slimme tips Jongeren bereiken? Met deze 3 tips val je op, blijf je hangen en bouw je aan een echte connectie met jouw merk.
Premium Bureaus Roderick Cremers heft Fresh Bridge op, kondigt nieuw bureau Mad Mojo aan 'We kiezen voor een nette finale', aldus Cremers. Met Yvonne Prins start hij nu een nieuw avontuur.
Premium Bureaus WPP draait beroerd halfjaar en verlaagt verwachtingen voor heel 2025 De holding verwacht dat vooral door kostenbesparingen de marges in de tweede helft van het jaar zullen verbeteren.
Advertorial 90% van de mensen onthoudt het merk achter een promotieartikel, benut jij dat als marketeer al? Promotionele producten zijn effectiever dan radio of social media, en scoren hoog op merkherkenning, klantloyaliteit én duurzaamheid.
Partnerbijdrage Zo bereik je jongeren met je campagne: 3 slimme tips Jongeren bereiken? Met deze 3 tips val je op, blijf je hangen en bouw je aan een echte connectie met jouw merk.
Premium Media Luistercijfers juni: groei voor Radio Veronica, Radio 538 en Joe Qmusic blijft ruim marktleider in de commerciële doelgroep 20-49.
Carriere X-ceo Linda Yaccarino stapt na twee jaar op Eigenaar Elon Musk moet op zoek naar een nieuwe ceo.
Premium Reputatie & crisis Lidl moet concurrent 43 miljoen euro betalen na uitzenden honderden misleidende reclamespotjes Franse rechter oordeelt hard over de werkwijze van Lidl.
Advertorial Spotta zet direct mail opnieuw op de kaart Met weekendbezorging, slimme targeting en lagere kosten biedt Spotta adverteerders een alternatief in de direct mail-markt.
Partnerbijdrage Hoe speel je in op de veranderende woonbehoeften van verschillende leeftijdsgroepen? De belangrijkste inzichten om succesvol in te spelen op de veranderende woonbehoeften van verschillende leeftijdsgroepen in Nederland.
Premium Contentmarketing Samenwerking tussen LevelU en Iion geeft adverteerders toegang tot meer dan 10.000 games Door de schaal bestaat het risico dat de adverteerder door de bomen het bos niet meer ziet. Begeleiding is daarom belangrijk, stelt LevelUp.
Premium Media Luistercijfers juni: groei voor Radio Veronica, Radio 538 en Joe Qmusic blijft ruim marktleider in de commerciële doelgroep 20-49.
Carriere X-ceo Linda Yaccarino stapt na twee jaar op Eigenaar Elon Musk moet op zoek naar een nieuwe ceo.
Premium Reputatie & crisis Lidl moet concurrent 43 miljoen euro betalen na uitzenden honderden misleidende reclamespotjes Franse rechter oordeelt hard over de werkwijze van Lidl.
Advertorial Spotta zet direct mail opnieuw op de kaart Met weekendbezorging, slimme targeting en lagere kosten biedt Spotta adverteerders een alternatief in de direct mail-markt.
Partnerbijdrage Hoe speel je in op de veranderende woonbehoeften van verschillende leeftijdsgroepen? De belangrijkste inzichten om succesvol in te spelen op de veranderende woonbehoeften van verschillende leeftijdsgroepen in Nederland.
Premium Contentmarketing Samenwerking tussen LevelU en Iion geeft adverteerders toegang tot meer dan 10.000 games Door de schaal bestaat het risico dat de adverteerder door de bomen het bos niet meer ziet. Begeleiding is daarom belangrijk, stelt LevelUp.
Premium Artificial Intelligence 62 procent van de marketingbedrijven gebruikt AI, vooral om teksten te genereren AI-gebruik loopt voor op AI-beleid. Er is ook (te) weinig aandacht voor de ontwikkeling van AI-geletterdheid, blijkt uit onderzoek.
Artificial Intelligence Kledingplatform Otrium gebruikt AI-modellen om kleine kledingvoorraden beter te verkopen De zogeheten Ovastars zijn ontwikkeld door Dept.
Artificial Intelligence 64 procent van de Nederlandse Facebook- en Instagram-gebruikers kritisch over AI-advertenties 39 Procent van de respondenten zegt een AI-advertentie sneller te negeren dan een advertentie die door mensen is gemaakt, bijvoorbeeld.
Martech Google’s plannen houden adverteerders bezig Wat zijn Google’s AI-aangedreven vernieuwingen die effectievere reclamevoering beloven? We spraken met de top van het techbedrijf.
Premium Artificial Intelligence 62 procent van de marketingbedrijven gebruikt AI, vooral om teksten te genereren
Artificial Intelligence Kledingplatform Otrium gebruikt AI-modellen om kleine kledingvoorraden beter te verkopen
Artificial Intelligence 64 procent van de Nederlandse Facebook- en Instagram-gebruikers kritisch over AI-advertenties
Artificial Intelligence ‘Je kunt door AI veel groter en breder nadenken over hoe je jouw merk in de wereld kunt plaatsen’
Premium Campagnes L’Or richt zich met stilistische campagne op een jong, stijlbewust publiek Fitzroy en productiestudio Chuck Studios maken een ‘visuele symbiose tussen live-action en tabletop’, plus een op maat gemaakte soundtrack.
Premium Data & Insights Hoe Maarten van den Biggelaar en Bhupinder Singh het mkb minder afhankelijk maken van big tech 'We horen ook van iedereen dat online adverteren steeds duurder wordt, dus men kijkt ook om zich heen', vertelt Marveltest.
Premium Merkstrategie Theaterpubliek is minder voorspelbaar en veeleisender. Hoe trek je nu volle zalen? Hoe krijgen theaters hun zalen vol nu alle theatermarketingwetten verdwijnen. Welke nieuwe aanpak vraagt deze tijd?
Partnerbijdrage Zo laat je marketing in 2025 wél werken Dit zijn de drie focuspunten voor groei: betere data, slimme personalisatie en creatie die raakt.
Partnerbijdrage Doneren in Nederland: Populaire trends en voorkeuren DPG Media deelt waardevolle inzichten uit haar onderzoek naar wat Nederlanders belangrijk vinden bij het steunen van goede doelen.
Premium Merkstrategie V&D komt in Britse handen na overname door online modeplatform Secret Sales Ook webshop To Be Dressed overgenomen door de Britten, die V&D als 'inspirerende modebestemming' willen positioneren.
Carriere Frederike den Ottelander vertrekt bij Buutvrij Yvonne Prins is al enkele maanden als ad interim-directeur bij het bureau in dienst.
Premium Campagnes Jumbo en Jan Smit gaan 'tranquilo' de zomer in: 'Dat is onze stylo' … maar helaas hebben Frank en Maike de dresscode verkeerd begrepen. De humoristische spot komt uit de koker van Hotel L'Amour.
Carriere Mediadirecteur Sandra Hilster van KRO-NCRV wordt ceo Banijay Benelux Ze volgt per oktober Peter Lubbers op.
Premium Carriere Guido Kloek (Team5pm): 'Humor en open communicatie overstijgen grenzen’ Vakgenoten in het buitenland aan het woord. Deze keer: Guido Kloek, managing director Team5pm in Zuid-Afrika.
Carriere Nicholas van Hilten ruilt Weber Shandwick in voor FGS Global Hij werkt bij FGS als consultant Strategy & Transactions.
Bureaus Gookie Sassen (Closed on Monday): 'Ik voelde me als Hans Klok tijdens de SAN-uitreiking' De nieuwste aflevering van Just Getting Started is nu te beluisteren.
Premium Campagnes L’Or richt zich met stilistische campagne op een jong, stijlbewust publiek Fitzroy en productiestudio Chuck Studios maken een ‘visuele symbiose tussen live-action en tabletop’, plus een op maat gemaakte soundtrack.
Premium Data & Insights Hoe Maarten van den Biggelaar en Bhupinder Singh het mkb minder afhankelijk maken van big tech 'We horen ook van iedereen dat online adverteren steeds duurder wordt, dus men kijkt ook om zich heen', vertelt Marveltest.
Premium Merkstrategie Theaterpubliek is minder voorspelbaar en veeleisender. Hoe trek je nu volle zalen? Hoe krijgen theaters hun zalen vol nu alle theatermarketingwetten verdwijnen. Welke nieuwe aanpak vraagt deze tijd?
Partnerbijdrage Zo laat je marketing in 2025 wél werken Dit zijn de drie focuspunten voor groei: betere data, slimme personalisatie en creatie die raakt.
Partnerbijdrage Doneren in Nederland: Populaire trends en voorkeuren DPG Media deelt waardevolle inzichten uit haar onderzoek naar wat Nederlanders belangrijk vinden bij het steunen van goede doelen.
Premium Merkstrategie V&D komt in Britse handen na overname door online modeplatform Secret Sales Ook webshop To Be Dressed overgenomen door de Britten, die V&D als 'inspirerende modebestemming' willen positioneren.
Carriere Frederike den Ottelander vertrekt bij Buutvrij Yvonne Prins is al enkele maanden als ad interim-directeur bij het bureau in dienst.
Premium Campagnes Jumbo en Jan Smit gaan 'tranquilo' de zomer in: 'Dat is onze stylo' … maar helaas hebben Frank en Maike de dresscode verkeerd begrepen. De humoristische spot komt uit de koker van Hotel L'Amour.
Carriere Mediadirecteur Sandra Hilster van KRO-NCRV wordt ceo Banijay Benelux Ze volgt per oktober Peter Lubbers op.
Premium Carriere Guido Kloek (Team5pm): 'Humor en open communicatie overstijgen grenzen’ Vakgenoten in het buitenland aan het woord. Deze keer: Guido Kloek, managing director Team5pm in Zuid-Afrika.
Carriere Nicholas van Hilten ruilt Weber Shandwick in voor FGS Global Hij werkt bij FGS als consultant Strategy & Transactions.
Bureaus Gookie Sassen (Closed on Monday): 'Ik voelde me als Hans Klok tijdens de SAN-uitreiking' De nieuwste aflevering van Just Getting Started is nu te beluisteren.