door Beeckestijn Business School, partner | 8 september 2017, 10:30 in Mensen & Carrière
cx&crm in 1 day Customer Experience CX

Beeckestijn kennispartner Customer Experience & CRM in 1 Day

, partner | 8 september 2017, 10:30

Ook dit jaar is Beeckestijn Business School weer kennispartner van het event CX&CRM in 1 Day dat wordt georganiseerd door CustomerTalk

Dit jaarlijks terugkerend event op het gebied van klantgericht management, CRM en Customer Experience wordt gehouden op 21 september 2017 in 't Spant in Bussum.

Wil je in één dag helemaal bijgespijkerd worden over de laatste strategieën, trends en praktijkervaringen op het gebied van klantstrategie, klantrelaties en klantcontact? Dan mag je dit event niet missen! Leer van cases als Allianz, Carglass, Ouwehands dierenpark en het Alexander Monroe Ziekenhuis.

Waarom mag je dit event niet missen?

  • Nationale en internationale topsprekers
  • Meer dan 20 B2C en B2B cases
  • Netwerken met meer dan 350 vakgenoten
  • Veel how-to-tips die je gelijk kunt toepassen

Programma

Meld je aan en mis het niet!

Relaties van Beeckestijn Business School profiteren van €75,- korting op de toegangsprijs! Gebruik hiervoor code BBSCRM75 tijdens het aanmelden.

Praktische informatie

Datum: 21 september 2017
Locatie: 't Spant in Bussum
Tijd: 08:45 - 17:15

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Dit is een bijdrage van

Beeckestijn Business School

Partner

Meer van deze partner
Whitepapers van deze partner
Nu op Twitter