Premium Artificial Intelligence AI vervaagt grens tussen echte en gegenereerde advertenties: dit bureau plukt de vruchten Combinatie van CGI en AI leidt tot meer digitale reclames die de echte wereld als decor gebruiken.
Carriere Marketingtalent Jordi Hillenga (28) verruilt Ziengs Retail voor FC Groningen De oud-Future CMO of the Year wordt commercieel directeur van de voetbalclub.
Advertorial Shoppen start met een Snap Bereik Gen Z waar ze shoppen, ontdekken, kiezen en vergelijken. Dankzij AR-lenzen wordt winkelen leuker, maar ook effectiever.
Partnerbijdrage Zo maak je van je campagne een succes – onze 3 populairste tools op een rij Ontdek hoe je meer uit je reclamecampagne haalt met de drie populairste tools van Ster.
Craft Liveblog Cannes: vakgenoten kiezen Canneshebbers Adformatie houdt je op de hoogte van het laatste nieuws rond het Cannes Lions International Festival of Creativity 2025.
Premium Artificial Intelligence AI vervaagt grens tussen echte en gegenereerde advertenties: dit bureau plukt de vruchten Combinatie van CGI en AI leidt tot meer digitale reclames die de echte wereld als decor gebruiken.
Carriere Marketingtalent Jordi Hillenga (28) verruilt Ziengs Retail voor FC Groningen De oud-Future CMO of the Year wordt commercieel directeur van de voetbalclub.
Advertorial Shoppen start met een Snap Bereik Gen Z waar ze shoppen, ontdekken, kiezen en vergelijken. Dankzij AR-lenzen wordt winkelen leuker, maar ook effectiever.
Partnerbijdrage Zo maak je van je campagne een succes – onze 3 populairste tools op een rij Ontdek hoe je meer uit je reclamecampagne haalt met de drie populairste tools van Ster.
Craft Liveblog Cannes: vakgenoten kiezen Canneshebbers Adformatie houdt je op de hoogte van het laatste nieuws rond het Cannes Lions International Festival of Creativity 2025.
Media Trending deze week: livestreams is prime time - YouTube lanceert nieuw advertentieformat Een minder storende, maar extra zichtbare manier om live kijkers te bereiken
Carriere Hoofdredacteur Anke de Jong vertrekt bij Elle Ze had bijna vijf jaar de leiding over het magazine van Hearst Netherlands.
Premium Campagnes ‘Is jouw Museumkaart al digitaal?’ Onze Kapel lanceert campagne en visuele opfrisbeurt voor Museumkaart De campagne richt zich op het stimuleren van bestaande kaarthouders om over te stappen naar de digitale versie.
Advertorial Frank de Wit: Dit is waarom traditionele creatieve teams de social media race verliezen In een wereld waar iedereen een creator is, hebben creatieve teams een nieuw handboek nodig.
Partnerbijdrage Publicis Groupe NL lanceert tweede landelijk onderzoek naar LGBTQ+ representatie in campagnes In het licht van de veranderende sociaal-politieke context is dit onderzoek relevanter dan ooit.
Premium Bureaus Nissan lanceert marketingincubator Nu Spark vanuit standplaats Amsterdam De combi Nissan en Omnicom vormt met Nu Spark een nieuw marketingteam dat fungeert als regionale incubator voor innovatie.
Media Trending deze week: livestreams is prime time - YouTube lanceert nieuw advertentieformat Een minder storende, maar extra zichtbare manier om live kijkers te bereiken
Carriere Hoofdredacteur Anke de Jong vertrekt bij Elle Ze had bijna vijf jaar de leiding over het magazine van Hearst Netherlands.
Premium Campagnes ‘Is jouw Museumkaart al digitaal?’ Onze Kapel lanceert campagne en visuele opfrisbeurt voor Museumkaart De campagne richt zich op het stimuleren van bestaande kaarthouders om over te stappen naar de digitale versie.
Advertorial Frank de Wit: Dit is waarom traditionele creatieve teams de social media race verliezen In een wereld waar iedereen een creator is, hebben creatieve teams een nieuw handboek nodig.
Partnerbijdrage Publicis Groupe NL lanceert tweede landelijk onderzoek naar LGBTQ+ representatie in campagnes In het licht van de veranderende sociaal-politieke context is dit onderzoek relevanter dan ooit.
Premium Bureaus Nissan lanceert marketingincubator Nu Spark vanuit standplaats Amsterdam De combi Nissan en Omnicom vormt met Nu Spark een nieuw marketingteam dat fungeert als regionale incubator voor innovatie.
Premium Artificial Intelligence Leasemaatschappij Ayvens ziet grote kansen voor AI agents, maar: ‘maak ze niet verplicht’ Kevin Brown van Ayvens roept organisaties ook op om een duidelijk AI-beleid te formuleren zodat medewerkers weten wat ze wel en niet kunnen.
Artificial Intelligence AI vervaagt grens tussen echte en gegenereerde advertenties: dit bureau plukt de vruchten Combinatie van CGI en AI leidt tot meer digitale reclames die de echte wereld als decor gebruiken.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet Van social listeningtools tot deep research: het gebruik van AI is inmiddels gemeengoed. Drie experts geven duiding.
Artificial Intelligence De concrete (en strategische) voordelen van AI voor marketing ‘Veel marketeers gebruiken AI nog vooral om sneller méér content te maken, maar dat is precies wat je níet moet doen.’
Premium Artificial Intelligence Leasemaatschappij Ayvens ziet grote kansen voor AI agents, maar: ‘maak ze niet verplicht’
Artificial Intelligence AI vervaagt grens tussen echte en gegenereerde advertenties: dit bureau plukt de vruchten
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet
Premium Artificial Intelligence Miriam van der Heijden (Randstad Global): 'Ik kon er wel om lachen' Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten wat hen inspireert. Ditmaal Miriam van der Heijden van Randstad Global.
Premium Artificial Intelligence Nieuwe denktank onderzoekt de gevolgen van AI voor het communicatievak Nederlands initiatief Scriptorium Initiative wil communicatieprofessionals, technologen en denkers wereldwijd verbinden.
Premium Campagnes Queer Beer lanceert Lesbier: een ode aan de vrouw Het Nederlandse biermerk Queer Beer lanceert Lesbier, een blond bier met honing en citrus, ontwikkeld als eerbetoon aan vrouwen.
Partnerbijdrage 3 generative AI-trends die de toekomst van marketing bepalen Hyperpersonalisatie, co-creatie en snelle conversie: dit is wat AI nú al doet voor marketeers. Lees hoe je ermee aan de slag kunt gaan.
Partnerbijdrage 60 Jaar Ster: Hoe reclame ons collectieve geheugen vormde 60 jaar reclame: van productpromotie tot verhalen die raken, ontroeren en ons een spiegel voorhouden. Ontdek de trends per periode.
Merkstrategie Fandoms zijn het nieuwe merkkapitaal: inzichten van SXSW 2025 Londen Anne Stokvis, creative director van N=5, deelt haar observaties tijdens SXSW in Londen.
Premium Campagnes Van Apple tot YoungCapital: dit zijn de grote Canneshebbers Wie schittert er straks in Cannes? Negen vakgenoten kiezen hun favoriete Nederlandse en internationale campagnes.
Craft Gezocht: marketeer met kritisch denkvermogen In tijden van transformatie is het essentieel om de nieuwe generatie marketeers een brede vakkennis en strategische basis mee te geven.
Premium Artificial Intelligence Leasemaatschappij Ayvens ziet grote kansen voor AI agents, maar: ‘maak ze niet verplicht’ Kevin Brown van Ayvens roept organisaties ook op om een duidelijk AI-beleid te formuleren zodat medewerkers weten wat ze wel en niet kunnen.
Premium Programmatic DPG Media start PMP Portal voor programmatic advertising 'De open marketplace past niet langer bij onze visie.'
Carriere Tim Samsom draagt leiding ShowHeroes Nederland over aan Zoë Brandenburg Brandenburg krijgt per 1 juli de rol van commercieel directeur Nederland.
Premium Media Radiozenders Mediahuis in de lift in mei, Qmusic ruim marktleider Radio Veronica, 100%NL en Slam! weten alle drie fors te stijgen in de commerciële doelgroep.
Premium Artificial Intelligence Miriam van der Heijden (Randstad Global): 'Ik kon er wel om lachen' Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten wat hen inspireert. Ditmaal Miriam van der Heijden van Randstad Global.
Premium Artificial Intelligence Nieuwe denktank onderzoekt de gevolgen van AI voor het communicatievak Nederlands initiatief Scriptorium Initiative wil communicatieprofessionals, technologen en denkers wereldwijd verbinden.
Premium Campagnes Queer Beer lanceert Lesbier: een ode aan de vrouw Het Nederlandse biermerk Queer Beer lanceert Lesbier, een blond bier met honing en citrus, ontwikkeld als eerbetoon aan vrouwen.
Partnerbijdrage 3 generative AI-trends die de toekomst van marketing bepalen Hyperpersonalisatie, co-creatie en snelle conversie: dit is wat AI nú al doet voor marketeers. Lees hoe je ermee aan de slag kunt gaan.
Partnerbijdrage 60 Jaar Ster: Hoe reclame ons collectieve geheugen vormde 60 jaar reclame: van productpromotie tot verhalen die raken, ontroeren en ons een spiegel voorhouden. Ontdek de trends per periode.
Merkstrategie Fandoms zijn het nieuwe merkkapitaal: inzichten van SXSW 2025 Londen Anne Stokvis, creative director van N=5, deelt haar observaties tijdens SXSW in Londen.
Premium Campagnes Van Apple tot YoungCapital: dit zijn de grote Canneshebbers Wie schittert er straks in Cannes? Negen vakgenoten kiezen hun favoriete Nederlandse en internationale campagnes.
Craft Gezocht: marketeer met kritisch denkvermogen In tijden van transformatie is het essentieel om de nieuwe generatie marketeers een brede vakkennis en strategische basis mee te geven.
Premium Artificial Intelligence Leasemaatschappij Ayvens ziet grote kansen voor AI agents, maar: ‘maak ze niet verplicht’ Kevin Brown van Ayvens roept organisaties ook op om een duidelijk AI-beleid te formuleren zodat medewerkers weten wat ze wel en niet kunnen.
Premium Programmatic DPG Media start PMP Portal voor programmatic advertising 'De open marketplace past niet langer bij onze visie.'
Carriere Tim Samsom draagt leiding ShowHeroes Nederland over aan Zoë Brandenburg Brandenburg krijgt per 1 juli de rol van commercieel directeur Nederland.
Premium Media Radiozenders Mediahuis in de lift in mei, Qmusic ruim marktleider Radio Veronica, 100%NL en Slam! weten alle drie fors te stijgen in de commerciële doelgroep.