Premium Campagnes Van de stekelige tulpen van Nike tot de dromen van ING: dit zijn alle EK-campagnes Rond het EK (vrouwen)voetbal tonen merken zich deze zomer van hun maatschappelijk betrokken kant.
Premium Bureaus Cannes Lions reageert op GUT-kwestie: 'Er komen nieuwe regels' Na twee weken stilte komt het prijzenfestival met een schriftelijke verklaring.
Partnerbijdrage Ster 60 jaar: hoe het allemaal begon Ster bestaat 60 jaar! Een mooi moment om terug te gaan naar waar het allemaal begonnen is.
Partnerbijdrage South African Tourism opent tender voor media en creatie Bureaus kunnen inschrijven op een driejarige opdracht voor strategie, buying en creatie in Nederland, België en Zweden.
Campagnes Van branding naar beïnvloeding: marketeers mengen zich in de Haagse machtsspelletjes De politieke lobby-initiatieven van marketingmannen met geldingsdrang lijken verdraaid veel op wat er in de VS gebeurt, ziet Inge Ligthart.
Premium Campagnes Van de stekelige tulpen van Nike tot de dromen van ING: dit zijn alle EK-campagnes Rond het EK (vrouwen)voetbal tonen merken zich deze zomer van hun maatschappelijk betrokken kant.
Premium Bureaus Cannes Lions reageert op GUT-kwestie: 'Er komen nieuwe regels' Na twee weken stilte komt het prijzenfestival met een schriftelijke verklaring.
Partnerbijdrage Ster 60 jaar: hoe het allemaal begon Ster bestaat 60 jaar! Een mooi moment om terug te gaan naar waar het allemaal begonnen is.
Partnerbijdrage South African Tourism opent tender voor media en creatie Bureaus kunnen inschrijven op een driejarige opdracht voor strategie, buying en creatie in Nederland, België en Zweden.
Campagnes Van branding naar beïnvloeding: marketeers mengen zich in de Haagse machtsspelletjes De politieke lobby-initiatieven van marketingmannen met geldingsdrang lijken verdraaid veel op wat er in de VS gebeurt, ziet Inge Ligthart.
PR NS laat droom van trouwe treinspotter uitkomen: 'Ik voel me beroemd vandaag' Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Premium Bureaus Ace gaat meer doen voor Kruidvat, MediaMarkt kiest Serviceplan en ander bureaunieuws Welk bureau werkt voor welke klant, welk merk wisselt van bureau en wie wint welke pitch? We praten je bij over het laatste accountnieuws.
Diversiteit Symboliek of systeemverandering? DE&I-beleid valt of staat met keuzes aan de top Marketeers geven hun organisatie gemiddeld een 5,5 voor diversiteit en een 6,5 voor inclusie. We moeten aan de bak, stelt Mispelblom Beyer.
Partnerbijdrage DIA goud voor Redkiwi x Budgettrophy Het bestaande e-commerce platform werd toekomstbestendig dat meegroeit met internationale ambities.
Partnerbijdrage Hoe Just Eat Takeaway.com zijn marketing effectiever maakt Is jouw marketingorganisatie al met incrementality bezig? Lees hoe Just Eat Takeaway.com veel meer impact behaalt met hetzelfde budget.
Premium Media HBO Max introduceert Dynamic Ad Replacement bij live sportevents Deze technologie maakt het mogelijk om advertenties in de livestreams te vervangen door gepersonaliseerde advertenties.
PR NS laat droom van trouwe treinspotter uitkomen: 'Ik voel me beroemd vandaag' Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Premium Bureaus Ace gaat meer doen voor Kruidvat, MediaMarkt kiest Serviceplan en ander bureaunieuws Welk bureau werkt voor welke klant, welk merk wisselt van bureau en wie wint welke pitch? We praten je bij over het laatste accountnieuws.
Diversiteit Symboliek of systeemverandering? DE&I-beleid valt of staat met keuzes aan de top Marketeers geven hun organisatie gemiddeld een 5,5 voor diversiteit en een 6,5 voor inclusie. We moeten aan de bak, stelt Mispelblom Beyer.
Partnerbijdrage DIA goud voor Redkiwi x Budgettrophy Het bestaande e-commerce platform werd toekomstbestendig dat meegroeit met internationale ambities.
Partnerbijdrage Hoe Just Eat Takeaway.com zijn marketing effectiever maakt Is jouw marketingorganisatie al met incrementality bezig? Lees hoe Just Eat Takeaway.com veel meer impact behaalt met hetzelfde budget.
Premium Media HBO Max introduceert Dynamic Ad Replacement bij live sportevents Deze technologie maakt het mogelijk om advertenties in de livestreams te vervangen door gepersonaliseerde advertenties.
Premium Artificial Intelligence 62 procent van de marketingbedrijven gebruikt AI, vooral om teksten te genereren AI-gebruik loopt voor op AI-beleid. Er is ook (te) weinig aandacht voor de ontwikkeling van AI-geletterdheid, blijkt uit onderzoek.
Artificial Intelligence Kledingplatform Otrium gebruikt AI-modellen om kleine kledingvoorraden beter te verkopen De zogeheten Ovastars zijn ontwikkeld door Dept.
Artificial Intelligence 64 procent van de Nederlandse Facebook- en Instagram-gebruikers kritisch over AI-advertenties 39 Procent van de respondenten zegt een AI-advertentie sneller te negeren dan een advertentie die door mensen is gemaakt, bijvoorbeeld.
Martech Google’s plannen houden adverteerders bezig Wat zijn Google’s AI-aangedreven vernieuwingen die effectievere reclamevoering beloven? We spraken met de top van het techbedrijf.
Premium Artificial Intelligence 62 procent van de marketingbedrijven gebruikt AI, vooral om teksten te genereren
Artificial Intelligence Kledingplatform Otrium gebruikt AI-modellen om kleine kledingvoorraden beter te verkopen
Artificial Intelligence 64 procent van de Nederlandse Facebook- en Instagram-gebruikers kritisch over AI-advertenties
Artificial Intelligence ‘Je kunt door AI veel groter en breder nadenken over hoe je jouw merk in de wereld kunt plaatsen’
Premium Bureaus Na wereldwijde ophef introduceert Cannes Lions verscherpte regels voor inzenden 'Een nieuw tijdperk voor ons allemaal', aldus ceo Simon Cook.
Premium Media Joris van der Pol: 'Radicaal samenwerken is nodig om de audiomarkt verder te brengen' De missie van de directeur van OMS en voorzitter van Audify is om het hele audiospectrum in kaart te brengen. Een interview.
Premium Media OMS sluit exclusieve overeenkomst voor advertenties SoundCloud en Sonos Radio Third-party vertegenwoordiger van AdsWizz voor de audioadvertentie-inventory van de twee streaming muziekdiensten.
Partnerbijdrage Wie in 2025 nog denkt dat branding en performance marketing gescheiden werelden zijn, loopt achter' Redkiwi over performance branding als nieuwe norm.
Partnerbijdrage Zo maak je van je campagne een succes – onze 3 populairste tools op een rij Ontdek hoe je meer uit je reclamecampagne haalt met de drie populairste tools van Ster.
Premium Reputatie & crisis 67 procent Nederlanders wil zichtbare en uitgesproken ceo’s, maar die spelen liever op zeker Onderzoek naar wat Nederlanders van leiders verwachten toont vooral verdeeldheid. Van de ceo wordt een spagaat verwacht.
PR Thought leadership in 'the social age' vereist nieuwe spelregels Hoe het veranderende medialandschap en de mediaconsumptie ook thought leadership-aanpak verandert. Hoe profileer je je nu als autoriteit?
Premium Gedragsverandering Nieuw collectief Fems On Fire activeert merken om stilte rond perimenopauze te doorbreken Het doel? Het taboe doorbreken en de perimenopauze op de kaart zetten door merken te activeren om samen dit verhaal te gaan vertellen.
Craft De democratisering van creativiteit tijdens de Paris Fashion Week In Parijs was creativiteit écht voor iedereen toegankelijk, in tegenstelling tot in Cannes, signaleert Baba Touré.
Premium Martech Azerion verkoopt gamesportefeuille en gaat zich meer richten op online adverteren Het Nederlandse softwarebedrijf legt de focus nadrukkelijker op adverteren, AI en clouddiensten.
Premium Bureaus Na wereldwijde ophef introduceert Cannes Lions verscherpte regels voor inzenden 'Een nieuw tijdperk voor ons allemaal', aldus ceo Simon Cook.
Premium Media Joris van der Pol: 'Radicaal samenwerken is nodig om de audiomarkt verder te brengen' De missie van de directeur van OMS en voorzitter van Audify is om het hele audiospectrum in kaart te brengen. Een interview.
Premium Media OMS sluit exclusieve overeenkomst voor advertenties SoundCloud en Sonos Radio Third-party vertegenwoordiger van AdsWizz voor de audioadvertentie-inventory van de twee streaming muziekdiensten.
Partnerbijdrage Wie in 2025 nog denkt dat branding en performance marketing gescheiden werelden zijn, loopt achter' Redkiwi over performance branding als nieuwe norm.
Partnerbijdrage Zo maak je van je campagne een succes – onze 3 populairste tools op een rij Ontdek hoe je meer uit je reclamecampagne haalt met de drie populairste tools van Ster.
Premium Reputatie & crisis 67 procent Nederlanders wil zichtbare en uitgesproken ceo’s, maar die spelen liever op zeker Onderzoek naar wat Nederlanders van leiders verwachten toont vooral verdeeldheid. Van de ceo wordt een spagaat verwacht.
PR Thought leadership in 'the social age' vereist nieuwe spelregels Hoe het veranderende medialandschap en de mediaconsumptie ook thought leadership-aanpak verandert. Hoe profileer je je nu als autoriteit?
Premium Gedragsverandering Nieuw collectief Fems On Fire activeert merken om stilte rond perimenopauze te doorbreken Het doel? Het taboe doorbreken en de perimenopauze op de kaart zetten door merken te activeren om samen dit verhaal te gaan vertellen.
Craft De democratisering van creativiteit tijdens de Paris Fashion Week In Parijs was creativiteit écht voor iedereen toegankelijk, in tegenstelling tot in Cannes, signaleert Baba Touré.
Premium Martech Azerion verkoopt gamesportefeuille en gaat zich meer richten op online adverteren Het Nederlandse softwarebedrijf legt de focus nadrukkelijker op adverteren, AI en clouddiensten.