Premium Merkstrategie TikTok en Tomorrowland sluiten wereldwijde samenwerking De samenwerking moet het muziekfestival naar meer (online) fans brengen.
Premium Bureaus Kerrie Finch over Leeuw-ophef: 'De heksenjacht stelt me teleur' Tijdens het recente post-Cannes-event werd 'the elephant in the room' uitgebreid behandeld.
Advertorial Het ideale thuiskantoor voor de marketeer Het thuiskantoor is nog steeds nuttig, ook al zijn werkgevers kritisch.
Partnerbijdrage Hoe speel je in op de veranderende woonbehoeften van verschillende leeftijdsgroepen? De belangrijkste inzichten om succesvol in te spelen op de veranderende woonbehoeften van verschillende leeftijdsgroepen in Nederland.
Premium Bureaus Ace wint pitch Kruidvat, gaat naast PR nu ook social media doen Geïntegreerde aanpak moet zorgen voor meer samenhang in de merkcommunicatie en meer effectiviteit.
Premium Merkstrategie TikTok en Tomorrowland sluiten wereldwijde samenwerking De samenwerking moet het muziekfestival naar meer (online) fans brengen.
Premium Bureaus Kerrie Finch over Leeuw-ophef: 'De heksenjacht stelt me teleur' Tijdens het recente post-Cannes-event werd 'the elephant in the room' uitgebreid behandeld.
Advertorial Het ideale thuiskantoor voor de marketeer Het thuiskantoor is nog steeds nuttig, ook al zijn werkgevers kritisch.
Partnerbijdrage Hoe speel je in op de veranderende woonbehoeften van verschillende leeftijdsgroepen? De belangrijkste inzichten om succesvol in te spelen op de veranderende woonbehoeften van verschillende leeftijdsgroepen in Nederland.
Premium Bureaus Ace wint pitch Kruidvat, gaat naast PR nu ook social media doen Geïntegreerde aanpak moet zorgen voor meer samenhang in de merkcommunicatie en meer effectiviteit.
Merkstrategie Nostalgie- en narrator-trends op TikTok: creatief of creepy? In deze editie van Boomerang FT. Culture gaat het team dieper in op twee virals: de Veo3- en de Narrator-trend.
Premium Campagnes Op marketingreis met Peter Roolvink (Jägermeister): ‘Merken, die echt opvallen, durven naar buiten te gaan’ Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten wat hen inspireert. Deze week Peter Roolvink van Jägermeister.
Advertorial Erkenning telt dubbel bij bol Retail Media Awards Retail media is een uniek en effectief kanaal. Aandacht voor topcases op bol Retail Media geeft merken, bureaus én het domein een boost.
Partnerbijdrage Groot denken met een kleiner budget: 6 praktische tips Steven Bakker, Field Salesmanager bij DPG Media, deelt 6 slimme marketingtips voor lokale ondernemers die je morgen al kunt toepassen.
Premium Artificial Intelligence 62 procent van de marketingbedrijven gebruikt AI, vooral om teksten te genereren AI-gebruik loopt voor op AI-beleid. Er is ook (te) weinig aandacht voor de ontwikkeling van AI-geletterdheid, blijkt uit onderzoek.
Merkstrategie Nostalgie- en narrator-trends op TikTok: creatief of creepy? In deze editie van Boomerang FT. Culture gaat het team dieper in op twee virals: de Veo3- en de Narrator-trend.
Premium Campagnes Op marketingreis met Peter Roolvink (Jägermeister): ‘Merken, die echt opvallen, durven naar buiten te gaan’ Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten wat hen inspireert. Deze week Peter Roolvink van Jägermeister.
Advertorial Erkenning telt dubbel bij bol Retail Media Awards Retail media is een uniek en effectief kanaal. Aandacht voor topcases op bol Retail Media geeft merken, bureaus én het domein een boost.
Partnerbijdrage Groot denken met een kleiner budget: 6 praktische tips Steven Bakker, Field Salesmanager bij DPG Media, deelt 6 slimme marketingtips voor lokale ondernemers die je morgen al kunt toepassen.
Premium Artificial Intelligence 62 procent van de marketingbedrijven gebruikt AI, vooral om teksten te genereren AI-gebruik loopt voor op AI-beleid. Er is ook (te) weinig aandacht voor de ontwikkeling van AI-geletterdheid, blijkt uit onderzoek.
Premium Artificial Intelligence 62 procent van de marketingbedrijven gebruikt AI, vooral om teksten te genereren AI-gebruik loopt voor op AI-beleid. Er is ook (te) weinig aandacht voor de ontwikkeling van AI-geletterdheid, blijkt uit onderzoek.
Artificial Intelligence Kledingplatform Otrium gebruikt AI-modellen om kleine kledingvoorraden beter te verkopen De zogeheten Ovastars zijn ontwikkeld door Dept.
Artificial Intelligence 64 procent van de Nederlandse Facebook- en Instagram-gebruikers kritisch over AI-advertenties 39 Procent van de respondenten zegt een AI-advertentie sneller te negeren dan een advertentie die door mensen is gemaakt, bijvoorbeeld.
Martech Google’s plannen houden adverteerders bezig Wat zijn Google’s AI-aangedreven vernieuwingen die effectievere reclamevoering beloven? We spraken met de top van het techbedrijf.
Premium Artificial Intelligence 62 procent van de marketingbedrijven gebruikt AI, vooral om teksten te genereren
Artificial Intelligence Kledingplatform Otrium gebruikt AI-modellen om kleine kledingvoorraden beter te verkopen
Artificial Intelligence 64 procent van de Nederlandse Facebook- en Instagram-gebruikers kritisch over AI-advertenties
Artificial Intelligence ‘Je kunt door AI veel groter en breder nadenken over hoe je jouw merk in de wereld kunt plaatsen’
Contentmarketing Trending deze week: TikTok lanceert Brand Consideration Ads TikTok lanceert Brand Consideration Ads: target op intentie in elke funnel-fase. Meer grip, meer resultaat.
Premium Effectiviteit Mark Ritson in Cannes: creativiteit is geen risico, maar een bewezen groeimotor Effie Worldwide en System1 onderzochten 1.250 campagnes. 'Creativiteit is geen risico meer', stelt Ritson. 'Het negeren ervan wel.'
Premium Bureaus Communicatiebureau Van Luyken schaart zich bij bureaus die als groep werken Samen met De Trainingsstudio en The Smart Engine vormt het de Van Luyken Groep.
Partnerbijdrage Joost Niepoth RM versterkt het bestuur van NIMA Brede marketingblik en bewezen vakmanschap.
Partnerbijdrage AI in actie: vijf inzichten voor meer marketingimpact Hyperpersonalisatie, slimme targeting en campagnes die zichzelf optimaliseren: lees hoe AI marketeers helpt om meer uit hun budget te halen.
Premium Bureaus MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau voor de Benelux WPP-bureau VML verliest het account. De pitch werd begeleid door Jeroen van Eck.
Premium Bureaus Van roekeloze outsiders naar internationale gamechangers: het verhaal van 100% Productiebedrijf 100% bestaat 20 jaar. Nils Adriaans sprak met twee van de oprichters, Gijs Determeijer en Gijs Kerbosch.
Premium Bureaus Candid moet XXS-oprichter Piet Hein Smit 3,5 ton betalen na oordeel rechtbank Bureaugroep Candid in financieel zwaar weer met een negatief eigen vermogen van 18,3 miljoen in 2024.
Premium Artificial Intelligence Kledingplatform Otrium gebruikt AI-modellen om kleine kledingvoorraden beter te verkopen De zogeheten Ovastars zijn ontwikkeld door Dept.
Carriere Nils Adriaans gaat de markt op met 'Tussen de Linies' Adriaans bedient drie doelgroepen: bureaus, opdrachtgevers en individuen.
Merkstrategie De Renault 5 E-tech: geen revolutie, wel een hele leuke evolutie NIEUW PRODUCT. GELUKT? In deze rubriek beoordeelt Hubert van Wensen nieuwe producten.
Premium Campagnes Nieuwe beweging Veggies First moet Nederlander motiveren om meer groente te eten Het initiatief richt zich als eerste op jongeren die wel gezonder willen eten, maar dat in de praktijk nog niet doen.
Contentmarketing Trending deze week: TikTok lanceert Brand Consideration Ads TikTok lanceert Brand Consideration Ads: target op intentie in elke funnel-fase. Meer grip, meer resultaat.
Premium Effectiviteit Mark Ritson in Cannes: creativiteit is geen risico, maar een bewezen groeimotor Effie Worldwide en System1 onderzochten 1.250 campagnes. 'Creativiteit is geen risico meer', stelt Ritson. 'Het negeren ervan wel.'
Premium Bureaus Communicatiebureau Van Luyken schaart zich bij bureaus die als groep werken Samen met De Trainingsstudio en The Smart Engine vormt het de Van Luyken Groep.
Partnerbijdrage Joost Niepoth RM versterkt het bestuur van NIMA Brede marketingblik en bewezen vakmanschap.
Partnerbijdrage AI in actie: vijf inzichten voor meer marketingimpact Hyperpersonalisatie, slimme targeting en campagnes die zichzelf optimaliseren: lees hoe AI marketeers helpt om meer uit hun budget te halen.
Premium Bureaus MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau voor de Benelux WPP-bureau VML verliest het account. De pitch werd begeleid door Jeroen van Eck.
Premium Bureaus Van roekeloze outsiders naar internationale gamechangers: het verhaal van 100% Productiebedrijf 100% bestaat 20 jaar. Nils Adriaans sprak met twee van de oprichters, Gijs Determeijer en Gijs Kerbosch.
Premium Bureaus Candid moet XXS-oprichter Piet Hein Smit 3,5 ton betalen na oordeel rechtbank Bureaugroep Candid in financieel zwaar weer met een negatief eigen vermogen van 18,3 miljoen in 2024.
Premium Artificial Intelligence Kledingplatform Otrium gebruikt AI-modellen om kleine kledingvoorraden beter te verkopen De zogeheten Ovastars zijn ontwikkeld door Dept.
Carriere Nils Adriaans gaat de markt op met 'Tussen de Linies' Adriaans bedient drie doelgroepen: bureaus, opdrachtgevers en individuen.
Merkstrategie De Renault 5 E-tech: geen revolutie, wel een hele leuke evolutie NIEUW PRODUCT. GELUKT? In deze rubriek beoordeelt Hubert van Wensen nieuwe producten.
Premium Campagnes Nieuwe beweging Veggies First moet Nederlander motiveren om meer groente te eten Het initiatief richt zich als eerste op jongeren die wel gezonder willen eten, maar dat in de praktijk nog niet doen.