Premium Bureaus Hans Middelhoek en Willem van Harrewijen strijden met nieuw bureau tegen oppervlakkigheid
Premium Bureaus Hans Middelhoek en Willem van Harrewijen strijden met nieuw bureau tegen oppervlakkigheid
Craft Liveblog Cannes: de olifant in de kamer volgens Jacques Vereecken Adformatie houdt je op de hoogte van het laatste nieuws rond het Cannes Lions International Festival of Creativity 2025.
Premium Campagnes Lidl met 'Drop de biet' op Pinkpop en Best Kept Secret De (gezonde) merkactivatie komt uit de koker van reclamebureau Buutvrij.
Partnerbijdrage Hoe speel je in op de veranderende woonbehoeften van verschillende leeftijdsgroepen? De belangrijkste inzichten om succesvol in te spelen op de veranderende woonbehoeften van verschillende leeftijdsgroepen in Nederland.
Partnerbijdrage DIA goud voor Redkiwi x Budgettrophy Het bestaande e-commerce platform werd toekomstbestendig dat meegroeit met internationale ambities.
Bureaus Waarom stilte geen optie meer is in de reclamewereld Hoe gaat de reclameindustrie om met de politieke realiteit? Laat Cannes dé gelegenheid zijn om het daar eens over te hebben.
Craft Liveblog Cannes: de olifant in de kamer volgens Jacques Vereecken Adformatie houdt je op de hoogte van het laatste nieuws rond het Cannes Lions International Festival of Creativity 2025.
Premium Campagnes Lidl met 'Drop de biet' op Pinkpop en Best Kept Secret De (gezonde) merkactivatie komt uit de koker van reclamebureau Buutvrij.
Partnerbijdrage Hoe speel je in op de veranderende woonbehoeften van verschillende leeftijdsgroepen? De belangrijkste inzichten om succesvol in te spelen op de veranderende woonbehoeften van verschillende leeftijdsgroepen in Nederland.
Partnerbijdrage DIA goud voor Redkiwi x Budgettrophy Het bestaande e-commerce platform werd toekomstbestendig dat meegroeit met internationale ambities.
Bureaus Waarom stilte geen optie meer is in de reclamewereld Hoe gaat de reclameindustrie om met de politieke realiteit? Laat Cannes dé gelegenheid zijn om het daar eens over te hebben.
Carriere Arjan Pomper ceo van Belgische bureaugroep 62Miles Pomper was kort directeur bij het Nationaal Media Onderzoek (NMO) en maakt nu de overstap naar de bureauwereld.
Carriere Michiel Marsman vertrekt na 16 jaar bij Sizzer Maar eerst 'one last dance in Cannes', aldus de reclamemaker en muzikant.
Partnerbijdrage Wie in 2025 nog denkt dat branding en performance marketing gescheiden werelden zijn, loopt achter' Redkiwi over performance branding als nieuwe norm.
Partnerbijdrage Zo laat je marketing in 2025 wél werken Dit zijn de drie focuspunten voor groei: betere data, slimme personalisatie en creatie die raakt.
Premium Media DPG Media biedt ‘attention score’ digitale advertenties: 'Aanvulling op het bereiksmodel' De score toont niet alleen of een advertentie daadwerkelijk is gezien, maar ook hoeveel aandacht deze heeft gekregen.
Carriere Arjan Pomper ceo van Belgische bureaugroep 62Miles Pomper was kort directeur bij het Nationaal Media Onderzoek (NMO) en maakt nu de overstap naar de bureauwereld.
Carriere Michiel Marsman vertrekt na 16 jaar bij Sizzer Maar eerst 'one last dance in Cannes', aldus de reclamemaker en muzikant.
Partnerbijdrage Wie in 2025 nog denkt dat branding en performance marketing gescheiden werelden zijn, loopt achter' Redkiwi over performance branding als nieuwe norm.
Partnerbijdrage Zo laat je marketing in 2025 wél werken Dit zijn de drie focuspunten voor groei: betere data, slimme personalisatie en creatie die raakt.
Premium Media DPG Media biedt ‘attention score’ digitale advertenties: 'Aanvulling op het bereiksmodel' De score toont niet alleen of een advertentie daadwerkelijk is gezien, maar ook hoeveel aandacht deze heeft gekregen.
Premium Artificial Intelligence Leasemaatschappij Ayvens ziet grote kansen voor AI agents, maar: ‘maak ze niet verplicht’ Kevin Brown van Ayvens roept organisaties ook op om een duidelijk AI-beleid te formuleren zodat medewerkers weten wat ze wel en niet kunnen.
Artificial Intelligence AI vervaagt grens tussen echte en gegenereerde advertenties: dit bureau plukt de vruchten Combinatie van CGI en AI leidt tot meer digitale reclames die de echte wereld als decor gebruiken.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet Van social listeningtools tot deep research: het gebruik van AI is inmiddels gemeengoed. Drie experts geven duiding.
Artificial Intelligence De concrete (en strategische) voordelen van AI voor marketing ‘Veel marketeers gebruiken AI nog vooral om sneller méér content te maken, maar dat is precies wat je níet moet doen.’
Premium Artificial Intelligence Leasemaatschappij Ayvens ziet grote kansen voor AI agents, maar: ‘maak ze niet verplicht’
Artificial Intelligence AI vervaagt grens tussen echte en gegenereerde advertenties: dit bureau plukt de vruchten
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet
Merkstrategie Het is tijd voor de Chief Entertainment Officer We besteden twee uur per dag aan tv, films en series. Merken zetten echter nog niet in op entertainment. Een gemiste kans volgens Vermolen.
Premium Bureaus Rijksoverheid publiceert marktconsultatie mediabureaudiensten Het ministerie van Algemene Zaken (AZ) heeft de intentie een aanbesteding te beginnen voor media-inkoop.
Premium Artificial Intelligence Dit zijn de zes grootste dilemma's voor merken; de AI-paradox in marketing Interview met Joost Verhoeven en Natasja van Eijsden over de dilemma’s voor de marketingpraktijk rond AI en maatschappelijke issues.
Partnerbijdrage Doneren in Nederland: Populaire trends en voorkeuren DPG Media deelt waardevolle inzichten uit haar onderzoek naar wat Nederlanders belangrijk vinden bij het steunen van goede doelen.
Partnerbijdrage Publicis Groupe NL lanceert tweede landelijk onderzoek naar LGBTQ+ representatie in campagnes In het licht van de veranderende sociaal-politieke context is dit onderzoek relevanter dan ooit.
PR Ikea regelt bijzondere verrassing voor vaste koffiedrinker Wim en ontroert klanten Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Premium Gedragsverandering Supermarkten en merken stappen vaker over op duurzame rijst Onder meer AH en Lidl hebben inmiddels rijst met een SRP-verificatie (Sustainable Rice Platform) in de schappen. Een campagne volgt.
Premium Artificial Intelligence Salesforce introduceert Marketing Cloud Next met autonome AI agents 'Door deze ontwikkeling kunnen marketeers zich meer richten op strategie, creativiteit en het opbouwen van klantenrelaties.'
Carriere Bibianne Roetert verruilt Tony's Chocolonely voor Unox Ze wordt er head of marketing. Roetert keert terug op het oude nest; ruim tien jaar geleden werkte ze ook al bij het worst- en soepmerk.
Bureaus Wat topbureaus in New York zeggen over de toekomst van onze markt Fred Moolhuijsen was bij de AdForum-summit in New York en zag dat er naast AI-onrust bij bureaus toch ook perspectief ontstaat.
Premium Bureaus Internationaal media-account Mars van WPP naar Publicis EssenceMediacom had het grootste deel van de mediaplanning en -inkoop in handen.
Premium Bureaus Songtradr brengt B2B-muziekbedrijven samen onder MassiveMusic MassiveMusic biedt daarmee een geïntegreerd aanbod van muziekoplossingen op schaal.
Merkstrategie Het is tijd voor de Chief Entertainment Officer We besteden twee uur per dag aan tv, films en series. Merken zetten echter nog niet in op entertainment. Een gemiste kans volgens Vermolen.
Premium Bureaus Rijksoverheid publiceert marktconsultatie mediabureaudiensten Het ministerie van Algemene Zaken (AZ) heeft de intentie een aanbesteding te beginnen voor media-inkoop.
Premium Artificial Intelligence Dit zijn de zes grootste dilemma's voor merken; de AI-paradox in marketing Interview met Joost Verhoeven en Natasja van Eijsden over de dilemma’s voor de marketingpraktijk rond AI en maatschappelijke issues.
Partnerbijdrage Doneren in Nederland: Populaire trends en voorkeuren DPG Media deelt waardevolle inzichten uit haar onderzoek naar wat Nederlanders belangrijk vinden bij het steunen van goede doelen.
Partnerbijdrage Publicis Groupe NL lanceert tweede landelijk onderzoek naar LGBTQ+ representatie in campagnes In het licht van de veranderende sociaal-politieke context is dit onderzoek relevanter dan ooit.
PR Ikea regelt bijzondere verrassing voor vaste koffiedrinker Wim en ontroert klanten Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Premium Gedragsverandering Supermarkten en merken stappen vaker over op duurzame rijst Onder meer AH en Lidl hebben inmiddels rijst met een SRP-verificatie (Sustainable Rice Platform) in de schappen. Een campagne volgt.
Premium Artificial Intelligence Salesforce introduceert Marketing Cloud Next met autonome AI agents 'Door deze ontwikkeling kunnen marketeers zich meer richten op strategie, creativiteit en het opbouwen van klantenrelaties.'
Carriere Bibianne Roetert verruilt Tony's Chocolonely voor Unox Ze wordt er head of marketing. Roetert keert terug op het oude nest; ruim tien jaar geleden werkte ze ook al bij het worst- en soepmerk.
Bureaus Wat topbureaus in New York zeggen over de toekomst van onze markt Fred Moolhuijsen was bij de AdForum-summit in New York en zag dat er naast AI-onrust bij bureaus toch ook perspectief ontstaat.
Premium Bureaus Internationaal media-account Mars van WPP naar Publicis EssenceMediacom had het grootste deel van de mediaplanning en -inkoop in handen.
Premium Bureaus Songtradr brengt B2B-muziekbedrijven samen onder MassiveMusic MassiveMusic biedt daarmee een geïntegreerd aanbod van muziekoplossingen op schaal.