Premium Craft Copywriters Niko en Eva Koffeman: 'Lol maken is in dit vak net zo belangrijk als overtuigen' Vader en dochter delen de liefde en de lol voor taal: 'Meewerken aan campagnes voelt als het maken van surprises.'
Premium Campagnes Beau als 'stuntman' de pineut in derde Social Deal-commercial De spot is wederom ontwikkeld door Bald Jackal, het reclamebureau van Beau van Erven Dorens.
Advertorial Dit is de optimale contactmix bij inzet van tv en radio Radio is een zeer efficiënte aanvulling op tv. Met een beetje meer inzet heb je al flink extra effect, concludeert Talpa Media.
Campagnes Top-5 food & drinks-campagnes van mei Olaf van Gerwen deelt bijna-maandelijks opmerkelijk werk in food & drinks uit het buitenland waar hij meestal niets mee te maken heeft.
Premium Craft Copywriters Niko en Eva Koffeman: 'Lol maken is in dit vak net zo belangrijk als overtuigen' Vader en dochter delen de liefde en de lol voor taal: 'Meewerken aan campagnes voelt als het maken van surprises.'
Premium Campagnes Beau als 'stuntman' de pineut in derde Social Deal-commercial De spot is wederom ontwikkeld door Bald Jackal, het reclamebureau van Beau van Erven Dorens.
Advertorial Dit is de optimale contactmix bij inzet van tv en radio Radio is een zeer efficiënte aanvulling op tv. Met een beetje meer inzet heb je al flink extra effect, concludeert Talpa Media.
Campagnes Top-5 food & drinks-campagnes van mei Olaf van Gerwen deelt bijna-maandelijks opmerkelijk werk in food & drinks uit het buitenland waar hij meestal niets mee te maken heeft.
Premium Artificial Intelligence Heleen Rouw (CIIIC): 'Verbeelding is iets lichamelijks' Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten wat hen inspireert. Ditmaal Heleen Rouw van CIIIC.
Premium Data & Insights Heinz Sandwich Spread-soundlogo heeft nog altijd 98 procent merkherkenning 'Dus wat ik steeds op tafel zet….' scoort na vijftien jaar afwezigheid nog altijd.
PR De behoefte aan controle leidt tot levenloze communicatie Het idee dat reputaties een soort machines zijn, daar heb ik me altijd tegen verzet, zegt Rocco Mooij.
Partnerbijdrage 3 generative AI-trends die de toekomst van marketing bepalen Hyperpersonalisatie, co-creatie en snelle conversie: dit is wat AI nú al doet voor marketeers. Lees hoe je ermee aan de slag kunt gaan.
Partnerbijdrage Emma Koster versterkt bestuur NIMA Young Professionals "Jonge marketeers kunnen soms wel een steuntje in de rug gebruiken"
Premium Reputatie & crisis Judith Coster (Rabobank): 'Communicatie is geen exacte wetenschap. Dus ja, wie heeft er gelijk?’ Twee jaar had Judith Coster nodig om Rabobank een nieuw profiel te geven. Al die tijd bleef ze op de achtergrond. Tijd voor een gesprek.
Premium Artificial Intelligence Heleen Rouw (CIIIC): 'Verbeelding is iets lichamelijks' Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten wat hen inspireert. Ditmaal Heleen Rouw van CIIIC.
Premium Data & Insights Heinz Sandwich Spread-soundlogo heeft nog altijd 98 procent merkherkenning 'Dus wat ik steeds op tafel zet….' scoort na vijftien jaar afwezigheid nog altijd.
PR De behoefte aan controle leidt tot levenloze communicatie Het idee dat reputaties een soort machines zijn, daar heb ik me altijd tegen verzet, zegt Rocco Mooij.
Partnerbijdrage 3 generative AI-trends die de toekomst van marketing bepalen Hyperpersonalisatie, co-creatie en snelle conversie: dit is wat AI nú al doet voor marketeers. Lees hoe je ermee aan de slag kunt gaan.
Partnerbijdrage Emma Koster versterkt bestuur NIMA Young Professionals "Jonge marketeers kunnen soms wel een steuntje in de rug gebruiken"
Premium Reputatie & crisis Judith Coster (Rabobank): 'Communicatie is geen exacte wetenschap. Dus ja, wie heeft er gelijk?’ Twee jaar had Judith Coster nodig om Rabobank een nieuw profiel te geven. Al die tijd bleef ze op de achtergrond. Tijd voor een gesprek.
Premium Artificial Intelligence Verandert ons zoekgedrag door de komst van AI? We vroegen het Thomas Mesu en Heidi Anthonis van digital agency Happy Horizon, en SEO-expert Marco Bouman.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet Van social listeningtools tot deep research: het gebruik van AI is inmiddels gemeengoed. Drie experts geven duiding.
Artificial Intelligence De concrete (en strategische) voordelen van AI voor marketing ‘Veel marketeers gebruiken AI nog vooral om sneller méér content te maken, maar dat is precies wat je níet moet doen.’
Customer Experience Nederlandse consument loopt in Europa voorop met AI-shopping 70% van de shoppers ziet AI bovendien als nuttig hulpmiddel bij het optimaliseren van hun loyaliteitspunten.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet
Premium Campagnes Centraal Beheer blaast iconische slogan nieuw leven in met 63ste 'Even Apeldoorn bellen'-commercial Marteyn Roose (Centraal Beheer) en Darre van Dijk (TBWA) lichten 'Scammers' toe. Het betreft het eerste werk van TBWA voor de verzekeraar.
Carriere Nanda de Smit managing director Zuiver Group Ze was al actief voor Zuiver als online director.
Premium Media De jacht op podcaststerren: verdienen ze straks miljoenen? Zijn podcastmakers anno 2025 de nieuwe radiosterren, of blijft hun succes vooral klein, persoonlijk en commercieel niche?
Partnerbijdrage Marketing in de zorg: Marika Zijp over hoe Partou werkt aan een sterk merk én betere kinderopvang In de nieuwe aflevering van Brandkast! van DPG Media spreekt host Roger Verdurmen met Marika Zijp, Group Chief Strategy & Brand van Partou.
Partnerbijdrage Ziemi: Online impact met banners op NOS.nl Ziemi bereikte 3,2 miljoen impressies met een opvallende fietsveiligheidscampagne via banners op NOS.nl.
Carriere Jos van den Bergh PR-coördinator Vereniging Elektrische Rijders Jos van den Bergh, voorheen Peugeot en Renault, wordt coördinator PR & Communicatie van Vereniging Elektrische Rijders (VER).
Premium Bureaus Your Shopping Stream kiest Livery als partner voor live commerce Livery is een interactieve video-oplossing van Ex Machina.
Premium Campagnes Ajax-coach Farioli geëerd met eigen olijfolie: 'Een creatief bedankje' Het idee -met vette knipoog- komt uit de koker van Natwerk.
Carriere Oscar Hamming plaatsvervangend directeur communicatie Ministerie van Defensie Business director Oscar Hamming van Gov.Monks wordt plaatsvervangend directeur communicatie bij het Ministerie van Defensie.
Carriere Feyza Tamer benoemd tot marcom-directeur ING Nederland Feyza Tamer volgt Yolanda van Die op als directeur brand, marketing en communicatie van ING Nederland. Van Die vertrok een jaar geleden.
Premium Campagnes Remia viert honderdjarig bestaan met 'reclame-iconen' Gerard Joling en Kim Feenstra 'We hopen dat de kijker trots wordt op zo'n mooi Nederlands merk', aldus Remia. Group for Brands ontwikkelde de merkfilm.
Premium Campagnes Picnic laat klanten in PR-campagne profiteren van lage Europese prijzen A-merken Actie omzeilt de inkoopmuren die A-merken opwerpen om in verschillende landen verschillende prijzen te rekenen.
Premium Campagnes Centraal Beheer blaast iconische slogan nieuw leven in met 63ste 'Even Apeldoorn bellen'-commercial Marteyn Roose (Centraal Beheer) en Darre van Dijk (TBWA) lichten 'Scammers' toe. Het betreft het eerste werk van TBWA voor de verzekeraar.
Carriere Nanda de Smit managing director Zuiver Group Ze was al actief voor Zuiver als online director.
Premium Media De jacht op podcaststerren: verdienen ze straks miljoenen? Zijn podcastmakers anno 2025 de nieuwe radiosterren, of blijft hun succes vooral klein, persoonlijk en commercieel niche?
Partnerbijdrage Marketing in de zorg: Marika Zijp over hoe Partou werkt aan een sterk merk én betere kinderopvang In de nieuwe aflevering van Brandkast! van DPG Media spreekt host Roger Verdurmen met Marika Zijp, Group Chief Strategy & Brand van Partou.
Partnerbijdrage Ziemi: Online impact met banners op NOS.nl Ziemi bereikte 3,2 miljoen impressies met een opvallende fietsveiligheidscampagne via banners op NOS.nl.
Carriere Jos van den Bergh PR-coördinator Vereniging Elektrische Rijders Jos van den Bergh, voorheen Peugeot en Renault, wordt coördinator PR & Communicatie van Vereniging Elektrische Rijders (VER).
Premium Bureaus Your Shopping Stream kiest Livery als partner voor live commerce Livery is een interactieve video-oplossing van Ex Machina.
Premium Campagnes Ajax-coach Farioli geëerd met eigen olijfolie: 'Een creatief bedankje' Het idee -met vette knipoog- komt uit de koker van Natwerk.
Carriere Oscar Hamming plaatsvervangend directeur communicatie Ministerie van Defensie Business director Oscar Hamming van Gov.Monks wordt plaatsvervangend directeur communicatie bij het Ministerie van Defensie.
Carriere Feyza Tamer benoemd tot marcom-directeur ING Nederland Feyza Tamer volgt Yolanda van Die op als directeur brand, marketing en communicatie van ING Nederland. Van Die vertrok een jaar geleden.
Premium Campagnes Remia viert honderdjarig bestaan met 'reclame-iconen' Gerard Joling en Kim Feenstra 'We hopen dat de kijker trots wordt op zo'n mooi Nederlands merk', aldus Remia. Group for Brands ontwikkelde de merkfilm.
Premium Campagnes Picnic laat klanten in PR-campagne profiteren van lage Europese prijzen A-merken Actie omzeilt de inkoopmuren die A-merken opwerpen om in verschillende landen verschillende prijzen te rekenen.