Premium Campagnes Van Apple tot YoungCapital: dit zijn de grote Canneshebbers Wie schittert er straks in Cannes? Negen vakgenoten kiezen hun favoriete Nederlandse en internationale campagnes.
Carriere Tim Samsom draagt leiding ShowHeroes Nederland over aan Zoë Brandenburg Brandenburg krijgt per 1 juli de rol van commercieel directeur Nederland.
Advertorial Frank de Wit: Dit is waarom traditionele creatieve teams de social media race verliezen In een wereld waar iedereen een creator is, hebben creatieve teams een nieuw handboek nodig.
Partnerbijdrage Groot denken met een kleiner budget: 6 praktische tips Steven Bakker, Field Salesmanager bij DPG Media, deelt 6 slimme marketingtips voor lokale ondernemers die je morgen al kunt toepassen.
Premium Artificial Intelligence Nieuwe denktank onderzoekt de gevolgen van AI voor het communicatievak Nederlands initiatief Scriptorium Initiative wil communicatieprofessionals, technologen en denkers wereldwijd verbinden.
Premium Campagnes Van Apple tot YoungCapital: dit zijn de grote Canneshebbers Wie schittert er straks in Cannes? Negen vakgenoten kiezen hun favoriete Nederlandse en internationale campagnes.
Carriere Tim Samsom draagt leiding ShowHeroes Nederland over aan Zoë Brandenburg Brandenburg krijgt per 1 juli de rol van commercieel directeur Nederland.
Advertorial Frank de Wit: Dit is waarom traditionele creatieve teams de social media race verliezen In een wereld waar iedereen een creator is, hebben creatieve teams een nieuw handboek nodig.
Partnerbijdrage Groot denken met een kleiner budget: 6 praktische tips Steven Bakker, Field Salesmanager bij DPG Media, deelt 6 slimme marketingtips voor lokale ondernemers die je morgen al kunt toepassen.
Premium Artificial Intelligence Nieuwe denktank onderzoekt de gevolgen van AI voor het communicatievak Nederlands initiatief Scriptorium Initiative wil communicatieprofessionals, technologen en denkers wereldwijd verbinden.
Premium Campagnes Queer Beer lanceert Lesbier: een ode aan de vrouw Het Nederlandse biermerk Queer Beer lanceert Lesbier, een blond bier met honing en citrus, ontwikkeld als eerbetoon aan vrouwen.
Merkstrategie Fandoms zijn het nieuwe merkkapitaal: inzichten van SXSW 2025 Londen Anne Stokvis, creative director van N=5, deelt haar observaties tijdens SXSW in Londen.
Craft Gezocht: marketeer met kritisch denkvermogen In tijden van transformatie is het essentieel om de nieuwe generatie marketeers een brede vakkennis en strategische basis mee te geven.
Advertorial Shoppen start met een Snap Bereik Gen Z waar ze shoppen, ontdekken, kiezen en vergelijken. Dankzij AR-lenzen wordt winkelen leuker, maar ook effectiever.
Partnerbijdrage Doneren in Nederland: Populaire trends en voorkeuren DPG Media deelt waardevolle inzichten uit haar onderzoek naar wat Nederlanders belangrijk vinden bij het steunen van goede doelen.
Premium Artificial Intelligence Leasemaatschappij Ayvens ziet grote kansen voor AI agents, maar: ‘maak ze niet verplicht’ Kevin Brown van Ayvens roept organisaties ook op om een duidelijk AI-beleid te formuleren zodat medewerkers weten wat ze wel en niet kunnen.
Premium Campagnes Queer Beer lanceert Lesbier: een ode aan de vrouw Het Nederlandse biermerk Queer Beer lanceert Lesbier, een blond bier met honing en citrus, ontwikkeld als eerbetoon aan vrouwen.
Merkstrategie Fandoms zijn het nieuwe merkkapitaal: inzichten van SXSW 2025 Londen Anne Stokvis, creative director van N=5, deelt haar observaties tijdens SXSW in Londen.
Craft Gezocht: marketeer met kritisch denkvermogen In tijden van transformatie is het essentieel om de nieuwe generatie marketeers een brede vakkennis en strategische basis mee te geven.
Advertorial Shoppen start met een Snap Bereik Gen Z waar ze shoppen, ontdekken, kiezen en vergelijken. Dankzij AR-lenzen wordt winkelen leuker, maar ook effectiever.
Partnerbijdrage Doneren in Nederland: Populaire trends en voorkeuren DPG Media deelt waardevolle inzichten uit haar onderzoek naar wat Nederlanders belangrijk vinden bij het steunen van goede doelen.
Premium Artificial Intelligence Leasemaatschappij Ayvens ziet grote kansen voor AI agents, maar: ‘maak ze niet verplicht’ Kevin Brown van Ayvens roept organisaties ook op om een duidelijk AI-beleid te formuleren zodat medewerkers weten wat ze wel en niet kunnen.
Premium Artificial Intelligence Leasemaatschappij Ayvens ziet grote kansen voor AI agents, maar: ‘maak ze niet verplicht’ Kevin Brown van Ayvens roept organisaties ook op om een duidelijk AI-beleid te formuleren zodat medewerkers weten wat ze wel en niet kunnen.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet Van social listeningtools tot deep research: het gebruik van AI is inmiddels gemeengoed. Drie experts geven duiding.
Artificial Intelligence De concrete (en strategische) voordelen van AI voor marketing ‘Veel marketeers gebruiken AI nog vooral om sneller méér content te maken, maar dat is precies wat je níet moet doen.’
Customer Experience Nederlandse consument loopt in Europa voorop met AI-shopping 70% van de shoppers ziet AI bovendien als nuttig hulpmiddel bij het optimaliseren van hun loyaliteitspunten.
Premium Artificial Intelligence Leasemaatschappij Ayvens ziet grote kansen voor AI agents, maar: ‘maak ze niet verplicht’
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet
Premium Programmatic DPG Media start PMP Portal voor programmatic advertising 'De open marketplace past niet langer bij onze visie.'
Premium Media Radiozenders Mediahuis in de lift in mei, Qmusic ruim marktleider Radio Veronica, 100%NL en Slam! weten alle drie fors te stijgen in de commerciële doelgroep.
Premium Bureaus Nieuwe nationale taxi-app belooft landelijk dekkend vervoer: ‘Zonder gedoe overal naartoe’ Ceci n’est pas un bureau lanceert taxi-app Sneleentaxi met sympathieke alternatief-voor-een-Uber-campagne.
Partnerbijdrage De cookie blijft? Dat betekent niet dat je achterover kunt leunen Cristian van Nispen, Director Data & Partner bij DEPT® deelt zijn inzichten over third-party cookies.
Premium Programmatic Broadsign biedt tool om traditionele (D)OOH-inkoop te vereenvoudigen 'Tijdsbesparing en campagnes maanden van tevoren vastleggen.'
Carriere CMO of the Year Stijn Mentrop stapt over naar McDonald’s Duitsland Mentrop neemt vanaf augustus de marketingleiding over bij onze oosterburen.
Effectiviteit Effie Awards open voor inzending Inzenden kan tot 27 augustus. De uitreiking vindt plaats op 13 november.
Premium Craft Van poolparty's tot groene oases: dit zijn de Cannes Lions Highlights Nu al FOMO? De draad kwijt? Adformatie helpt je op weg met het officiële Cannes Lions Highlights-overzicht.
Carriere Roos Zegers naar global comms bij The Magnum Ice Cream Company, de ijsdivisie van Unilever Ze houdt zich bezig met externe communicatie en issuemanagement bij dit Unilever-onderdeel dat zelfstandig verdergaat.
Merkstrategie Whole Body deo: creëert Dove hier stiekem weer een vrouwenprobleem? NIEUW PRODUCT. GELUKT? In deze rubriek beoordeelt Hubert van Wensen nieuwe producten.
Premium Data & Insights Creativiteit en context bepalen impact display en native Resultaten onderzoek WPP Media en Kantar over het effectief adverteren met digitale mediaformaten.
Premium Programmatic DPG Media start PMP Portal voor programmatic advertising 'De open marketplace past niet langer bij onze visie.'
Premium Media Radiozenders Mediahuis in de lift in mei, Qmusic ruim marktleider Radio Veronica, 100%NL en Slam! weten alle drie fors te stijgen in de commerciële doelgroep.
Premium Bureaus Nieuwe nationale taxi-app belooft landelijk dekkend vervoer: ‘Zonder gedoe overal naartoe’ Ceci n’est pas un bureau lanceert taxi-app Sneleentaxi met sympathieke alternatief-voor-een-Uber-campagne.
Partnerbijdrage De cookie blijft? Dat betekent niet dat je achterover kunt leunen Cristian van Nispen, Director Data & Partner bij DEPT® deelt zijn inzichten over third-party cookies.
Premium Programmatic Broadsign biedt tool om traditionele (D)OOH-inkoop te vereenvoudigen 'Tijdsbesparing en campagnes maanden van tevoren vastleggen.'
Carriere CMO of the Year Stijn Mentrop stapt over naar McDonald’s Duitsland Mentrop neemt vanaf augustus de marketingleiding over bij onze oosterburen.
Effectiviteit Effie Awards open voor inzending Inzenden kan tot 27 augustus. De uitreiking vindt plaats op 13 november.
Premium Craft Van poolparty's tot groene oases: dit zijn de Cannes Lions Highlights Nu al FOMO? De draad kwijt? Adformatie helpt je op weg met het officiële Cannes Lions Highlights-overzicht.
Carriere Roos Zegers naar global comms bij The Magnum Ice Cream Company, de ijsdivisie van Unilever Ze houdt zich bezig met externe communicatie en issuemanagement bij dit Unilever-onderdeel dat zelfstandig verdergaat.
Merkstrategie Whole Body deo: creëert Dove hier stiekem weer een vrouwenprobleem? NIEUW PRODUCT. GELUKT? In deze rubriek beoordeelt Hubert van Wensen nieuwe producten.
Premium Data & Insights Creativiteit en context bepalen impact display en native Resultaten onderzoek WPP Media en Kantar over het effectief adverteren met digitale mediaformaten.