Bureaus Er zit een weeffout in ons collectieve salarishuis Met de honorering van Boomers én Zoomers is het goed mis, stelt oud-bureaudirecteur Dick van der Lecq.
Premium Bureaus Kerrie Finch over Leeuw-ophef: 'De heksenjacht stelt me teleur' Tijdens het recente post-Cannes-event werd 'the elephant in the room' uitgebreid behandeld.
Advertorial Erkenning telt dubbel bij bol Retail Media Awards Retail media is een uniek en effectief kanaal. Aandacht voor topcases op bol Retail Media geeft merken, bureaus én het domein een boost.
Partnerbijdrage Hoe Just Eat Takeaway.com zijn marketing effectiever maakt Is jouw marketingorganisatie al met incrementality bezig? Lees hoe Just Eat Takeaway.com veel meer impact behaalt met hetzelfde budget.
Bureaus Er zit een weeffout in ons collectieve salarishuis Met de honorering van Boomers én Zoomers is het goed mis, stelt oud-bureaudirecteur Dick van der Lecq.
Premium Bureaus Kerrie Finch over Leeuw-ophef: 'De heksenjacht stelt me teleur' Tijdens het recente post-Cannes-event werd 'the elephant in the room' uitgebreid behandeld.
Advertorial Erkenning telt dubbel bij bol Retail Media Awards Retail media is een uniek en effectief kanaal. Aandacht voor topcases op bol Retail Media geeft merken, bureaus én het domein een boost.
Partnerbijdrage Hoe Just Eat Takeaway.com zijn marketing effectiever maakt Is jouw marketingorganisatie al met incrementality bezig? Lees hoe Just Eat Takeaway.com veel meer impact behaalt met hetzelfde budget.
Bureaus Food Cabinet benoemt Wilmar Versprille tot creatief directeur Ook artdirector Joost Leek treedt toe tot team, waarmee 'oud’ creatief duo Leek en Versprille in ere wordt hersteld.
Premium Campagnes ASN Bank heeft 'zin in morgen' en meer campagnes Ook VanMoof, No Fairytales, Grand'Italia en Dappr spelen zichzelf in de kijker met nieuw werk.
PR Zorginstantie Vereen gaat samen met ouderen los op Bankzitters: 'Wat iconisch' Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Advertorial McDonald’s scoort met AR op Snapchat Met speelse AR-lenzen heeft McDonald’s in Nederland records gebroken op Snapchat. De zomer is om te delen en dat deden Snapchatters massaal.
Partnerbijdrage Hoe speel je in op de veranderende woonbehoeften van verschillende leeftijdsgroepen? De belangrijkste inzichten om succesvol in te spelen op de veranderende woonbehoeften van verschillende leeftijdsgroepen in Nederland.
Premium Gedragsverandering 78 procent van de Nederlanders steunt overheidsrichtlijn om kinderen pas vanaf hun 15de jaar toegang te geven tot sociale media Consumentenpanel gaat in op richtlijnen rondom de leeftijd om kinderen toegang te geven tot sociale media en een eigen smartphone.
Bureaus Food Cabinet benoemt Wilmar Versprille tot creatief directeur Ook artdirector Joost Leek treedt toe tot team, waarmee 'oud’ creatief duo Leek en Versprille in ere wordt hersteld.
Premium Campagnes ASN Bank heeft 'zin in morgen' en meer campagnes Ook VanMoof, No Fairytales, Grand'Italia en Dappr spelen zichzelf in de kijker met nieuw werk.
PR Zorginstantie Vereen gaat samen met ouderen los op Bankzitters: 'Wat iconisch' Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Advertorial McDonald’s scoort met AR op Snapchat Met speelse AR-lenzen heeft McDonald’s in Nederland records gebroken op Snapchat. De zomer is om te delen en dat deden Snapchatters massaal.
Partnerbijdrage Hoe speel je in op de veranderende woonbehoeften van verschillende leeftijdsgroepen? De belangrijkste inzichten om succesvol in te spelen op de veranderende woonbehoeften van verschillende leeftijdsgroepen in Nederland.
Premium Gedragsverandering 78 procent van de Nederlanders steunt overheidsrichtlijn om kinderen pas vanaf hun 15de jaar toegang te geven tot sociale media Consumentenpanel gaat in op richtlijnen rondom de leeftijd om kinderen toegang te geven tot sociale media en een eigen smartphone.
Premium Artificial Intelligence 62 procent van de marketingbedrijven gebruikt AI, vooral om teksten te genereren AI-gebruik loopt voor op AI-beleid. Er is ook (te) weinig aandacht voor de ontwikkeling van AI-geletterdheid, blijkt uit onderzoek.
Artificial Intelligence Kledingplatform Otrium gebruikt AI-modellen om kleine kledingvoorraden beter te verkopen De zogeheten Ovastars zijn ontwikkeld door Dept.
Artificial Intelligence 64 procent van de Nederlandse Facebook- en Instagram-gebruikers kritisch over AI-advertenties 39 Procent van de respondenten zegt een AI-advertentie sneller te negeren dan een advertentie die door mensen is gemaakt, bijvoorbeeld.
Martech Google’s plannen houden adverteerders bezig Wat zijn Google’s AI-aangedreven vernieuwingen die effectievere reclamevoering beloven? We spraken met de top van het techbedrijf.
Premium Artificial Intelligence 62 procent van de marketingbedrijven gebruikt AI, vooral om teksten te genereren
Artificial Intelligence Kledingplatform Otrium gebruikt AI-modellen om kleine kledingvoorraden beter te verkopen
Artificial Intelligence 64 procent van de Nederlandse Facebook- en Instagram-gebruikers kritisch over AI-advertenties
Artificial Intelligence ‘Je kunt door AI veel groter en breder nadenken over hoe je jouw merk in de wereld kunt plaatsen’
Premium Digital transformation Uitgevers dienen klacht in bij Europese Commissie over AI-antwoorden van Google Ze beschuldigen Google ervan inkomsten en verkeer te stelen met de AI-samenvattingen die zijn gebaseerd op hun content.
Premium Media Abonnees van regionale dagbladen en NRC krijgen toegang tot elkaars content Wie de digitale krant heeft, krijgt automatisch toegang tot alle online artikelen.
Media Podcast voor de Week: Missing in the Amazon Marvin Jacobs selecteert elke maandagochtend een nieuwe podcastserie waarmee je de week vooruit kunt.
Partnerbijdrage Wie in 2025 nog denkt dat branding en performance marketing gescheiden werelden zijn, loopt achter' Redkiwi over performance branding als nieuwe norm.
Partnerbijdrage Groot denken met een kleiner budget: 6 praktische tips Steven Bakker, Field Salesmanager bij DPG Media, deelt 6 slimme marketingtips voor lokale ondernemers die je morgen al kunt toepassen.
Premium Campagnes Sire-campagne jaagt oudere vakgenoten in de gordijnen, Marc Oosterhout reageert Je bent nooit te oud om felle kritiek te geven. Vijftigplussers fileren op LinkedIn de campagne over seniorisme.
Premium Bureaus Ace wint pitch Kruidvat, gaat naast PR nu ook social media doen Geïntegreerde aanpak moet zorgen voor meer samenhang in de merkcommunicatie en meer effectiviteit.
Premium Merkstrategie TikTok en Tomorrowland sluiten wereldwijde samenwerking De samenwerking moet het muziekfestival naar meer (online) fans brengen.
Merkstrategie Nostalgie- en narrator-trends op TikTok: creatief of creepy? In deze editie van Boomerang FT. Culture gaat het team dieper in op twee virals: de Veo3- en de Narrator-trend.
Premium Campagnes Op marketingreis met Peter Roolvink (Jägermeister): ‘Merken, die echt opvallen, durven naar buiten te gaan’ Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten wat hen inspireert. Deze week Peter Roolvink van Jägermeister.
Premium Artificial Intelligence 62 procent van de marketingbedrijven gebruikt AI, vooral om teksten te genereren AI-gebruik loopt voor op AI-beleid. Er is ook (te) weinig aandacht voor de ontwikkeling van AI-geletterdheid, blijkt uit onderzoek.
Premium Digital transformation Uitgevers dienen klacht in bij Europese Commissie over AI-antwoorden van Google Ze beschuldigen Google ervan inkomsten en verkeer te stelen met de AI-samenvattingen die zijn gebaseerd op hun content.
Premium Media Abonnees van regionale dagbladen en NRC krijgen toegang tot elkaars content Wie de digitale krant heeft, krijgt automatisch toegang tot alle online artikelen.
Media Podcast voor de Week: Missing in the Amazon Marvin Jacobs selecteert elke maandagochtend een nieuwe podcastserie waarmee je de week vooruit kunt.
Partnerbijdrage Wie in 2025 nog denkt dat branding en performance marketing gescheiden werelden zijn, loopt achter' Redkiwi over performance branding als nieuwe norm.
Partnerbijdrage Groot denken met een kleiner budget: 6 praktische tips Steven Bakker, Field Salesmanager bij DPG Media, deelt 6 slimme marketingtips voor lokale ondernemers die je morgen al kunt toepassen.
Premium Campagnes Sire-campagne jaagt oudere vakgenoten in de gordijnen, Marc Oosterhout reageert Je bent nooit te oud om felle kritiek te geven. Vijftigplussers fileren op LinkedIn de campagne over seniorisme.
Premium Bureaus Ace wint pitch Kruidvat, gaat naast PR nu ook social media doen Geïntegreerde aanpak moet zorgen voor meer samenhang in de merkcommunicatie en meer effectiviteit.
Premium Merkstrategie TikTok en Tomorrowland sluiten wereldwijde samenwerking De samenwerking moet het muziekfestival naar meer (online) fans brengen.
Merkstrategie Nostalgie- en narrator-trends op TikTok: creatief of creepy? In deze editie van Boomerang FT. Culture gaat het team dieper in op twee virals: de Veo3- en de Narrator-trend.
Premium Campagnes Op marketingreis met Peter Roolvink (Jägermeister): ‘Merken, die echt opvallen, durven naar buiten te gaan’ Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten wat hen inspireert. Deze week Peter Roolvink van Jägermeister.
Premium Artificial Intelligence 62 procent van de marketingbedrijven gebruikt AI, vooral om teksten te genereren AI-gebruik loopt voor op AI-beleid. Er is ook (te) weinig aandacht voor de ontwikkeling van AI-geletterdheid, blijkt uit onderzoek.