Premium Campagnes Van de stekelige tulpen van Nike tot de dromen van ING: dit zijn alle EK-campagnes Rond het EK (vrouwen)voetbal tonen merken zich deze zomer van hun maatschappelijk betrokken kant.
Premium Bureaus Cannes Lions reageert op GUT-kwestie: 'Er komen nieuwe regels' Na twee weken stilte komt het prijzenfestival met een schriftelijke verklaring.
Partnerbijdrage South African Tourism opent tender voor media en creatie Bureaus kunnen inschrijven op een driejarige opdracht voor strategie, buying en creatie in Nederland, België en Zweden.
Partnerbijdrage Internal branding in de praktijk - Wat Delta en CZ doen om medewerkers tot merkdragers te maken Merken worden steeds vaker afgerekend op wat ze doen in plaats van wat ze zeggen.
PR NS laat droom van trouwe treinspotter uitkomen: 'Ik voel me beroemd vandaag' Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Premium Campagnes Van de stekelige tulpen van Nike tot de dromen van ING: dit zijn alle EK-campagnes Rond het EK (vrouwen)voetbal tonen merken zich deze zomer van hun maatschappelijk betrokken kant.
Premium Bureaus Cannes Lions reageert op GUT-kwestie: 'Er komen nieuwe regels' Na twee weken stilte komt het prijzenfestival met een schriftelijke verklaring.
Partnerbijdrage South African Tourism opent tender voor media en creatie Bureaus kunnen inschrijven op een driejarige opdracht voor strategie, buying en creatie in Nederland, België en Zweden.
Partnerbijdrage Internal branding in de praktijk - Wat Delta en CZ doen om medewerkers tot merkdragers te maken Merken worden steeds vaker afgerekend op wat ze doen in plaats van wat ze zeggen.
PR NS laat droom van trouwe treinspotter uitkomen: 'Ik voel me beroemd vandaag' Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Premium Bureaus Ace gaat meer doen voor Kruidvat, MediaMarkt kiest Serviceplan en ander bureaunieuws Welk bureau werkt voor welke klant, welk merk wisselt van bureau en wie wint welke pitch? We praten je bij over het laatste accountnieuws.
Diversiteit Symboliek of systeemverandering? DE&I-beleid valt of staat met keuzes aan de top Marketeers geven hun organisatie gemiddeld een 5,5 voor diversiteit en een 6,5 voor inclusie. We moeten aan de bak, stelt Mispelblom Beyer.
Premium Media HBO Max introduceert Dynamic Ad Replacement bij live sportevents Deze technologie maakt het mogelijk om advertenties in de livestreams te vervangen door gepersonaliseerde advertenties.
Partnerbijdrage Zo bereik je jongeren met je campagne: 3 slimme tips Jongeren bereiken? Met deze 3 tips val je op, blijf je hangen en bouw je aan een echte connectie met jouw merk.
Partnerbijdrage “Marketing is niet alleen creatief, het is ook keihard meebewegen” Yacintha versterkt het bestuur van NIMA Young Professionals.
Premium Bureaus Na wereldwijde ophef introduceert Cannes Lions verscherpte regels voor inzenden 'Een nieuw tijdperk voor ons allemaal', aldus ceo Simon Cook.
Premium Bureaus Ace gaat meer doen voor Kruidvat, MediaMarkt kiest Serviceplan en ander bureaunieuws Welk bureau werkt voor welke klant, welk merk wisselt van bureau en wie wint welke pitch? We praten je bij over het laatste accountnieuws.
Diversiteit Symboliek of systeemverandering? DE&I-beleid valt of staat met keuzes aan de top Marketeers geven hun organisatie gemiddeld een 5,5 voor diversiteit en een 6,5 voor inclusie. We moeten aan de bak, stelt Mispelblom Beyer.
Premium Media HBO Max introduceert Dynamic Ad Replacement bij live sportevents Deze technologie maakt het mogelijk om advertenties in de livestreams te vervangen door gepersonaliseerde advertenties.
Partnerbijdrage Zo bereik je jongeren met je campagne: 3 slimme tips Jongeren bereiken? Met deze 3 tips val je op, blijf je hangen en bouw je aan een echte connectie met jouw merk.
Partnerbijdrage “Marketing is niet alleen creatief, het is ook keihard meebewegen” Yacintha versterkt het bestuur van NIMA Young Professionals.
Premium Bureaus Na wereldwijde ophef introduceert Cannes Lions verscherpte regels voor inzenden 'Een nieuw tijdperk voor ons allemaal', aldus ceo Simon Cook.
Premium Artificial Intelligence 62 procent van de marketingbedrijven gebruikt AI, vooral om teksten te genereren AI-gebruik loopt voor op AI-beleid. Er is ook (te) weinig aandacht voor de ontwikkeling van AI-geletterdheid, blijkt uit onderzoek.
Artificial Intelligence Kledingplatform Otrium gebruikt AI-modellen om kleine kledingvoorraden beter te verkopen De zogeheten Ovastars zijn ontwikkeld door Dept.
Artificial Intelligence 64 procent van de Nederlandse Facebook- en Instagram-gebruikers kritisch over AI-advertenties 39 Procent van de respondenten zegt een AI-advertentie sneller te negeren dan een advertentie die door mensen is gemaakt, bijvoorbeeld.
Martech Google’s plannen houden adverteerders bezig Wat zijn Google’s AI-aangedreven vernieuwingen die effectievere reclamevoering beloven? We spraken met de top van het techbedrijf.
Premium Artificial Intelligence 62 procent van de marketingbedrijven gebruikt AI, vooral om teksten te genereren
Artificial Intelligence Kledingplatform Otrium gebruikt AI-modellen om kleine kledingvoorraden beter te verkopen
Artificial Intelligence 64 procent van de Nederlandse Facebook- en Instagram-gebruikers kritisch over AI-advertenties
Artificial Intelligence ‘Je kunt door AI veel groter en breder nadenken over hoe je jouw merk in de wereld kunt plaatsen’
Premium Media Joris van der Pol: 'Radicaal samenwerken is nodig om de audiomarkt verder te brengen' De missie van de directeur van OMS en voorzitter van Audify is om het hele audiospectrum in kaart te brengen. Een interview.
Premium Media OMS sluit exclusieve overeenkomst voor advertenties SoundCloud en Sonos Radio Third-party vertegenwoordiger van AdsWizz voor de audioadvertentie-inventory van de twee streaming muziekdiensten.
Premium Reputatie & crisis 67 procent Nederlanders wil zichtbare en uitgesproken ceo’s, maar die spelen liever op zeker Onderzoek naar wat Nederlanders van leiders verwachten toont vooral verdeeldheid. Van de ceo wordt een spagaat verwacht.
Partnerbijdrage Hoe speel je in op de veranderende woonbehoeften van verschillende leeftijdsgroepen? De belangrijkste inzichten om succesvol in te spelen op de veranderende woonbehoeften van verschillende leeftijdsgroepen in Nederland.
Partnerbijdrage Connected TV in 2025: de kijker aan het stuur, de adverteerder op de bijrijdersstoel Kijkers hebben de regie, adverteerders spelen slim mee: ontdek hoe Connected TV het medialandschap voorgoed verandert.
PR Thought leadership in 'the social age' vereist nieuwe spelregels Hoe het veranderende medialandschap en de mediaconsumptie ook thought leadership-aanpak verandert. Hoe profileer je je nu als autoriteit?
Premium Gedragsverandering Nieuw collectief Fems On Fire activeert merken om stilte rond perimenopauze te doorbreken Het doel? Het taboe doorbreken en de perimenopauze op de kaart zetten door merken te activeren om samen dit verhaal te gaan vertellen.
Craft De democratisering van creativiteit tijdens de Paris Fashion Week In Parijs was creativiteit écht voor iedereen toegankelijk, in tegenstelling tot in Cannes, signaleert Baba Touré.
Premium Martech Azerion verkoopt gamesportefeuille en gaat zich meer richten op online adverteren Het Nederlandse softwarebedrijf legt de focus nadrukkelijker op adverteren, AI en clouddiensten.
Premium Media Luistercijfers juni: groei voor Radio Veronica, Radio 538 en Joe Qmusic blijft ruim marktleider in de commerciële doelgroep 20-49.
Premium Media Joris van der Pol: 'Radicaal samenwerken is nodig om de audiomarkt verder te brengen' De missie van de directeur van OMS en voorzitter van Audify is om het hele audiospectrum in kaart te brengen. Een interview.
Premium Media OMS sluit exclusieve overeenkomst voor advertenties SoundCloud en Sonos Radio Third-party vertegenwoordiger van AdsWizz voor de audioadvertentie-inventory van de twee streaming muziekdiensten.
Premium Reputatie & crisis 67 procent Nederlanders wil zichtbare en uitgesproken ceo’s, maar die spelen liever op zeker Onderzoek naar wat Nederlanders van leiders verwachten toont vooral verdeeldheid. Van de ceo wordt een spagaat verwacht.
Partnerbijdrage Hoe speel je in op de veranderende woonbehoeften van verschillende leeftijdsgroepen? De belangrijkste inzichten om succesvol in te spelen op de veranderende woonbehoeften van verschillende leeftijdsgroepen in Nederland.
Partnerbijdrage Connected TV in 2025: de kijker aan het stuur, de adverteerder op de bijrijdersstoel Kijkers hebben de regie, adverteerders spelen slim mee: ontdek hoe Connected TV het medialandschap voorgoed verandert.
PR Thought leadership in 'the social age' vereist nieuwe spelregels Hoe het veranderende medialandschap en de mediaconsumptie ook thought leadership-aanpak verandert. Hoe profileer je je nu als autoriteit?
Premium Gedragsverandering Nieuw collectief Fems On Fire activeert merken om stilte rond perimenopauze te doorbreken Het doel? Het taboe doorbreken en de perimenopauze op de kaart zetten door merken te activeren om samen dit verhaal te gaan vertellen.
Craft De democratisering van creativiteit tijdens de Paris Fashion Week In Parijs was creativiteit écht voor iedereen toegankelijk, in tegenstelling tot in Cannes, signaleert Baba Touré.
Premium Martech Azerion verkoopt gamesportefeuille en gaat zich meer richten op online adverteren Het Nederlandse softwarebedrijf legt de focus nadrukkelijker op adverteren, AI en clouddiensten.
Premium Media Luistercijfers juni: groei voor Radio Veronica, Radio 538 en Joe Qmusic blijft ruim marktleider in de commerciële doelgroep 20-49.