Premium Merkstrategie Dit zijn de 14 beste nieuwe namen van merken en bedrijven Jury kiest finalisten in drie categorieën voor Nationale Naamprijs 2025.
Premium Bureaus Kika Douglas (LePub Amsterdam): 'Het grote feest bewaren we voor de laatste dag in Cannes' Op de derde dag van Cannes heeft LePub Amsterdam al drie Leeuwen op zak. Chief creative officer Kika Douglas licht het succes toe.
Partnerbijdrage Connected TV in 2025: de kijker aan het stuur, de adverteerder op de bijrijdersstoel Kijkers hebben de regie, adverteerders spelen slim mee: ontdek hoe Connected TV het medialandschap voorgoed verandert.
Partnerbijdrage Hoe speel je in op de veranderende woonbehoeften van verschillende leeftijdsgroepen? De belangrijkste inzichten om succesvol in te spelen op de veranderende woonbehoeften van verschillende leeftijdsgroepen in Nederland.
Premium Martech Bureau HBS zegt dat het live activaties kan meten en digitaal kan opvolgen, zonder privacy van passanten te schaden Passanten van fysieke activaties later hyperpersoonlijk digitaal targetten, zonder die mensen te kennen: HBS zegt dat het kan.
Premium Merkstrategie Dit zijn de 14 beste nieuwe namen van merken en bedrijven Jury kiest finalisten in drie categorieën voor Nationale Naamprijs 2025.
Premium Bureaus Kika Douglas (LePub Amsterdam): 'Het grote feest bewaren we voor de laatste dag in Cannes' Op de derde dag van Cannes heeft LePub Amsterdam al drie Leeuwen op zak. Chief creative officer Kika Douglas licht het succes toe.
Partnerbijdrage Connected TV in 2025: de kijker aan het stuur, de adverteerder op de bijrijdersstoel Kijkers hebben de regie, adverteerders spelen slim mee: ontdek hoe Connected TV het medialandschap voorgoed verandert.
Partnerbijdrage Hoe speel je in op de veranderende woonbehoeften van verschillende leeftijdsgroepen? De belangrijkste inzichten om succesvol in te spelen op de veranderende woonbehoeften van verschillende leeftijdsgroepen in Nederland.
Premium Martech Bureau HBS zegt dat het live activaties kan meten en digitaal kan opvolgen, zonder privacy van passanten te schaden Passanten van fysieke activaties later hyperpersoonlijk digitaal targetten, zonder die mensen te kennen: HBS zegt dat het kan.
Craft Liveblog Cannes: Publicis Amsterdam op nieuwe shortlist Adformatie houdt je op de hoogte van het laatste nieuws rond het Cannes Lions International Festival of Creativity 2025.
Premium Campagnes Engie speelt in nieuwe merkcampagne in op meer gevoel en menselijkheid We Agency is verantwoordelijk voor strategie en creatie van de nieuwe campagne met thema 'gemak'.
Premium Martech Google’s plannen houden adverteerders bezig Wat zijn Google’s AI-aangedreven vernieuwingen die effectievere reclamevoering beloven? We spraken met de top van het techbedrijf.
Partnerbijdrage Hoe een slimme stoelstrategie ziekenhuizen én merken vooruit helpt Zorg + Zichtbaarheid = Vitrina.
Partnerbijdrage DEPT® onthult de “Secret Garden” tijdens Cannes Lions 2025 Een plek voor diepgaande gesprekken over AI, innovatie en impact.
Premium Influencer marketing Merken verliezen Gen Z-volgers op sociale media door deze 4 fouten te maken, stelt een onderzoek Irrelevante content is de belangrijkste reden om een merk te ontvolgen, blijkt uit onderzoek van team5pm onder 18 tot 24-jarigen.
Craft Liveblog Cannes: Publicis Amsterdam op nieuwe shortlist Adformatie houdt je op de hoogte van het laatste nieuws rond het Cannes Lions International Festival of Creativity 2025.
Premium Campagnes Engie speelt in nieuwe merkcampagne in op meer gevoel en menselijkheid We Agency is verantwoordelijk voor strategie en creatie van de nieuwe campagne met thema 'gemak'.
Premium Martech Google’s plannen houden adverteerders bezig Wat zijn Google’s AI-aangedreven vernieuwingen die effectievere reclamevoering beloven? We spraken met de top van het techbedrijf.
Partnerbijdrage Hoe een slimme stoelstrategie ziekenhuizen én merken vooruit helpt Zorg + Zichtbaarheid = Vitrina.
Partnerbijdrage DEPT® onthult de “Secret Garden” tijdens Cannes Lions 2025 Een plek voor diepgaande gesprekken over AI, innovatie en impact.
Premium Influencer marketing Merken verliezen Gen Z-volgers op sociale media door deze 4 fouten te maken, stelt een onderzoek Irrelevante content is de belangrijkste reden om een merk te ontvolgen, blijkt uit onderzoek van team5pm onder 18 tot 24-jarigen.
Premium Martech Google’s plannen houden adverteerders bezig Wat zijn Google’s AI-aangedreven vernieuwingen die effectievere reclamevoering beloven? We spraken met de top van het techbedrijf.
Artificial Intelligence ‘Je kunt door AI veel groter en breder nadenken over hoe je jouw merk in de wereld kunt plaatsen’ AI is méér dan automatiseren en efficiënter werken, betoogt AI-native bureau Empathy Lab in een interview.
Artificial Intelligence Leasemaatschappij Ayvens ziet grote kansen voor AI agents, maar: ‘maak ze niet verplicht’ Kevin Brown van Ayvens roept organisaties ook op om een duidelijk AI-beleid te formuleren zodat medewerkers weten wat ze wel en niet kunnen.
Artificial Intelligence AI vervaagt grens tussen echte en gegenereerde advertenties: dit bureau plukt de vruchten Combinatie van CGI en AI leidt tot meer digitale reclames die de echte wereld als decor gebruiken.
Artificial Intelligence ‘Je kunt door AI veel groter en breder nadenken over hoe je jouw merk in de wereld kunt plaatsen’
Artificial Intelligence Leasemaatschappij Ayvens ziet grote kansen voor AI agents, maar: ‘maak ze niet verplicht’
Artificial Intelligence AI vervaagt grens tussen echte en gegenereerde advertenties: dit bureau plukt de vruchten
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet
Premium Campagnes Cannes dag 2: Nederland wint 3,5 Leeuw LePub Amsterdam scoort wederom goed, met zilver en brons voor de Fixables-case van Philips.
Premium Campagnes Nivea neemt via retail media de Basic-Fit-sportscholen in Nederland en België over Retail media-activatie op schermen, kluisjes, vloeren en via samples wordt ondersteund door een bredere campagne.
Gedragsverandering Laten we saamhorigheid gaan marketen met z'n allen Sarah Hagens is polarisatiemoe. 'Ik wil verdomme een beetje love, peace and happiness.'
Partnerbijdrage Publicis Groupe NL lanceert tweede landelijk onderzoek naar LGBTQ+ representatie in campagnes In het licht van de veranderende sociaal-politieke context is dit onderzoek relevanter dan ooit.
Partnerbijdrage AI in actie: vijf inzichten voor meer marketingimpact Hyperpersonalisatie, slimme targeting en campagnes die zichzelf optimaliseren: lees hoe AI marketeers helpt om meer uit hun budget te halen.
PR Bakkerij Klaas Hartog verovert harten met bijzondere oproep van vrijgezelle bakker Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media. Auteur dit keer is Yke van der Salm.
Premium Artificial Intelligence AI-adviesbureau Ainigma breidt uit met drie zwaargewichten Raymond de Coninck, Gossaart van Kranendonk en Jeroen de Bakker versterken het Nederlandse team als respectievelijk medewerkers en adviseur.
Bureaus De bureauwereld staat in brand, maar we blijven met benzine blussen Bureaus, stop met tijd verkopen en laat klanten voor effect betalen, betoogt Pablo van den Berg.
Premium Bureaus Richard Otto vertrekt na 5 jaar bij AI-mediabedrijf XS2Content XS2Content is zich meer gaan focussen op tech dan media, een verschuiving die minder goed past bij Otto. Zijn aandelen zijn overgenomen.
Premium Merkstrategie Marleen Basart (BitesWeLove): 'Wij willen echt iets toevoegen aan het schap' Basart kwam weinig gezonde tussendoortjes tegen in het schap. Daarom richtte ze in 2014 BitesWeLove op. Hoe gaat het met het foodmerk?
Premium Artificial Intelligence ‘Je kunt door AI veel groter en breder nadenken over hoe je jouw merk in de wereld kunt plaatsen’ AI is méér dan automatiseren en efficiënter werken, betoogt AI-native bureau Empathy Lab in een interview.
Premium Media Retail Ads van ShowHeroes sturen kijkers naar dichtstbijzijnde winkel Een advertentievorm die gebruikmaakt van geanimeerde QR-codes.
Premium Campagnes Cannes dag 2: Nederland wint 3,5 Leeuw LePub Amsterdam scoort wederom goed, met zilver en brons voor de Fixables-case van Philips.
Premium Campagnes Nivea neemt via retail media de Basic-Fit-sportscholen in Nederland en België over Retail media-activatie op schermen, kluisjes, vloeren en via samples wordt ondersteund door een bredere campagne.
Gedragsverandering Laten we saamhorigheid gaan marketen met z'n allen Sarah Hagens is polarisatiemoe. 'Ik wil verdomme een beetje love, peace and happiness.'
Partnerbijdrage Publicis Groupe NL lanceert tweede landelijk onderzoek naar LGBTQ+ representatie in campagnes In het licht van de veranderende sociaal-politieke context is dit onderzoek relevanter dan ooit.
Partnerbijdrage AI in actie: vijf inzichten voor meer marketingimpact Hyperpersonalisatie, slimme targeting en campagnes die zichzelf optimaliseren: lees hoe AI marketeers helpt om meer uit hun budget te halen.
PR Bakkerij Klaas Hartog verovert harten met bijzondere oproep van vrijgezelle bakker Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media. Auteur dit keer is Yke van der Salm.
Premium Artificial Intelligence AI-adviesbureau Ainigma breidt uit met drie zwaargewichten Raymond de Coninck, Gossaart van Kranendonk en Jeroen de Bakker versterken het Nederlandse team als respectievelijk medewerkers en adviseur.
Bureaus De bureauwereld staat in brand, maar we blijven met benzine blussen Bureaus, stop met tijd verkopen en laat klanten voor effect betalen, betoogt Pablo van den Berg.
Premium Bureaus Richard Otto vertrekt na 5 jaar bij AI-mediabedrijf XS2Content XS2Content is zich meer gaan focussen op tech dan media, een verschuiving die minder goed past bij Otto. Zijn aandelen zijn overgenomen.
Premium Merkstrategie Marleen Basart (BitesWeLove): 'Wij willen echt iets toevoegen aan het schap' Basart kwam weinig gezonde tussendoortjes tegen in het schap. Daarom richtte ze in 2014 BitesWeLove op. Hoe gaat het met het foodmerk?
Premium Artificial Intelligence ‘Je kunt door AI veel groter en breder nadenken over hoe je jouw merk in de wereld kunt plaatsen’ AI is méér dan automatiseren en efficiënter werken, betoogt AI-native bureau Empathy Lab in een interview.
Premium Media Retail Ads van ShowHeroes sturen kijkers naar dichtstbijzijnde winkel Een advertentievorm die gebruikmaakt van geanimeerde QR-codes.