Premium Media For You Agency start studiotak met Roxy Dekker-documentaire: ‘Wat werkt op socials, kunnen we doorvertalen naar langere content’
Premium Media For You Agency start studiotak met Roxy Dekker-documentaire: ‘Wat werkt op socials, kunnen we doorvertalen naar langere content’
Premium Campagnes De Telegraaf positioneert zich als 'herkenbare stem' in outdoorcampagne: 'Zolang de feiten kloppen' Het is een van de grotere campagnes die de krant de laatste jaren uitbracht. Een pitch, gewonnen door Natwerk, ging hieraan vooraf.
Premium Data & Insights 7 procent minder 'vleesstunts' bij supermarkten dan vorig jaar, stelt Wakker Dier Jumbo heeft aantal vleesaanbiedingen het meest omlaag gebracht, waar Lidl en Aldi juist meer vlees aanprijzen dan vorig jaar.
Advertorial Hoe papier jouw merkidentiteit versterkt De psychologie van drukwerk en de kracht van materiaalkeuze.
Partnerbijdrage ‘De mensen die niet vanzelf meedoen, die moet je echt actief opzoeken’ Het actief betrekken van álle groepen levert niet alleen betere data op, maar ook verrassende inzichten.
Premium Customer Experience Consumentenbond waarschuwt voor schimmige claimwebsite die een telemarketeer op je afstuurt Energieclaim.info belooft consumenten tot 10 duizend euro als zij een variabel energiecontract hadden, maar lijkt alleen te spammen.
Premium Campagnes De Telegraaf positioneert zich als 'herkenbare stem' in outdoorcampagne: 'Zolang de feiten kloppen' Het is een van de grotere campagnes die de krant de laatste jaren uitbracht. Een pitch, gewonnen door Natwerk, ging hieraan vooraf.
Premium Data & Insights 7 procent minder 'vleesstunts' bij supermarkten dan vorig jaar, stelt Wakker Dier Jumbo heeft aantal vleesaanbiedingen het meest omlaag gebracht, waar Lidl en Aldi juist meer vlees aanprijzen dan vorig jaar.
Advertorial Hoe papier jouw merkidentiteit versterkt De psychologie van drukwerk en de kracht van materiaalkeuze.
Partnerbijdrage ‘De mensen die niet vanzelf meedoen, die moet je echt actief opzoeken’ Het actief betrekken van álle groepen levert niet alleen betere data op, maar ook verrassende inzichten.
Premium Customer Experience Consumentenbond waarschuwt voor schimmige claimwebsite die een telemarketeer op je afstuurt Energieclaim.info belooft consumenten tot 10 duizend euro als zij een variabel energiecontract hadden, maar lijkt alleen te spammen.
Premium Digital transformation Deze app van Bram Krikke en Paul Snijder laat wandelen meer als gamen aanvoelen, met een speciale rol voor merken Merken kunnen eigen wandeltoernooien sponsoren in de app om zich in de kijker te spelen van de (jongere) doelgroep.
Premium Bureaus L’Agency lanceert label voor jonge content-creators Mediabureau breidt activiteiten uit met focus op jong talent.
Premium Reputatie & crisis Nederlanders vertrouwen wetenschap het meest, de regering-Schoof het minst Rathenau Instituut publiceert driejaarlijks onderzoek naar vertrouwen instituties. ‘Den Haag’ en grote ondernemingen scoren slecht.
Partnerbijdrage South African Tourism opent tender voor media en creatie Bureaus kunnen inschrijven op een driejarige opdracht voor strategie, buying en creatie in Nederland, België en Zweden.
Partnerbijdrage Internal branding in de praktijk - Wat Delta en CZ doen om medewerkers tot merkdragers te maken Merken worden steeds vaker afgerekend op wat ze doen in plaats van wat ze zeggen.
Premium Media Onderzoek Talpa Network: 'Verruiming advertentiemogelijkheden Ster duwt commerciële media de markt uit' Talpa Network liet Station 10 onderzoek doen. Rapport aangeboden aan het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap.
Premium Digital transformation Deze app van Bram Krikke en Paul Snijder laat wandelen meer als gamen aanvoelen, met een speciale rol voor merken Merken kunnen eigen wandeltoernooien sponsoren in de app om zich in de kijker te spelen van de (jongere) doelgroep.
Premium Bureaus L’Agency lanceert label voor jonge content-creators Mediabureau breidt activiteiten uit met focus op jong talent.
Premium Reputatie & crisis Nederlanders vertrouwen wetenschap het meest, de regering-Schoof het minst Rathenau Instituut publiceert driejaarlijks onderzoek naar vertrouwen instituties. ‘Den Haag’ en grote ondernemingen scoren slecht.
Partnerbijdrage South African Tourism opent tender voor media en creatie Bureaus kunnen inschrijven op een driejarige opdracht voor strategie, buying en creatie in Nederland, België en Zweden.
Partnerbijdrage Internal branding in de praktijk - Wat Delta en CZ doen om medewerkers tot merkdragers te maken Merken worden steeds vaker afgerekend op wat ze doen in plaats van wat ze zeggen.
Premium Media Onderzoek Talpa Network: 'Verruiming advertentiemogelijkheden Ster duwt commerciële media de markt uit' Talpa Network liet Station 10 onderzoek doen. Rapport aangeboden aan het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap.
Premium Artificial Intelligence 62 procent van de marketingbedrijven gebruikt AI, vooral om teksten te genereren AI-gebruik loopt voor op AI-beleid. Er is ook (te) weinig aandacht voor de ontwikkeling van AI-geletterdheid, blijkt uit onderzoek.
Artificial Intelligence Kledingplatform Otrium gebruikt AI-modellen om kleine kledingvoorraden beter te verkopen De zogeheten Ovastars zijn ontwikkeld door Dept.
Artificial Intelligence 64 procent van de Nederlandse Facebook- en Instagram-gebruikers kritisch over AI-advertenties 39 Procent van de respondenten zegt een AI-advertentie sneller te negeren dan een advertentie die door mensen is gemaakt, bijvoorbeeld.
Martech Google’s plannen houden adverteerders bezig Wat zijn Google’s AI-aangedreven vernieuwingen die effectievere reclamevoering beloven? We spraken met de top van het techbedrijf.
Premium Artificial Intelligence 62 procent van de marketingbedrijven gebruikt AI, vooral om teksten te genereren
Artificial Intelligence Kledingplatform Otrium gebruikt AI-modellen om kleine kledingvoorraden beter te verkopen
Artificial Intelligence 64 procent van de Nederlandse Facebook- en Instagram-gebruikers kritisch over AI-advertenties
Artificial Intelligence ‘Je kunt door AI veel groter en breder nadenken over hoe je jouw merk in de wereld kunt plaatsen’
Premium Artificial Intelligence Kamer wil mensen auteursrecht geven op gezicht, stem en uiterlijk in strijd tegen deepfakes D66, GroenLinks-PvdA, NSC en VVD pleiten voor aansluiting bij Deens wetsvoorstel.
Premium Merkstrategie Overname leidt tot retailmedianetwerk van bijna 4000 schermen Rap Media neemt de Octocast-software over van branchegenoot UW-s en kan nu een completer platform genaamd Rrun aanbieden.
Premium Media ‘Mensen waarderen reclame bij streaming-content meer’ Wat zijn de ontwikkelingen rond streaming-platforms met reclame? Ad Alliance deelt inzichten en cijfers. 'Inmiddels zo'n 450 adverteerders.'
Partnerbijdrage Connected TV in 2025: de kijker aan het stuur, de adverteerder op de bijrijdersstoel Kijkers hebben de regie, adverteerders spelen slim mee: ontdek hoe Connected TV het medialandschap voorgoed verandert.
Partnerbijdrage Hoe speel je in op de veranderende woonbehoeften van verschillende leeftijdsgroepen? De belangrijkste inzichten om succesvol in te spelen op de veranderende woonbehoeften van verschillende leeftijdsgroepen in Nederland.
Campagnes ASN’s campagne opent gevoelig en inspirerend, maar de concrete relevantie moet nog volgen CAMPAGNEPRAAT | Bol & Krouwel zijn het eens. Een frisse start, met liefde gemaakt, maar kan 'Nu al zin in morgen' ook vandaag al overtuigen?
PR Omroep Human scoort met organiseren Pride bij een Brabantse voetbalclub Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Premium Merkstrategie Hoe makers retailers worden: ‘Je kunt niet zomaar je logo op een bidon zetten en denken dat je er bent’ Wat als je publiek méér wil dan je verhaal? Nelleke Poorthuis (Omdenken) en Stefan Bolt (Live Slow Ride Fast) over hun retailavontuur.
Premium Bureaus 72andSunny Amsterdam wint wereldwijde Disaronno-pitch De eerste uitingen worden in de loop van volgend jaar verwacht.
Premium Customer Experience Nooit meer met de lijkauto naar salsa-les: Uber lanceert 'Senior Accounts' voor ouderen Via het account van een familielid en de vereenvoudigde app-versie moet reizen voor ouderen via Uber makkelijker worden.
Premium Media ShowHeroes en DoubleVerify bundelen krachten voor veilige online advertenties De samenwerking komt op een moment dat de advertentiesector worstelt met het wegvallen van third-party cookies.
Campagnes Van branding naar beïnvloeding: marketeers mengen zich in Haagse machtsspelletjes Inge Ligthart heeft bezwaren tegen het initiatief van de 'Elon Muskjes': Simon Neefjes, Willem Sijthoff, David Snellenberg en Ralph Wisbrun.
Premium Artificial Intelligence Kamer wil mensen auteursrecht geven op gezicht, stem en uiterlijk in strijd tegen deepfakes D66, GroenLinks-PvdA, NSC en VVD pleiten voor aansluiting bij Deens wetsvoorstel.
Premium Merkstrategie Overname leidt tot retailmedianetwerk van bijna 4000 schermen Rap Media neemt de Octocast-software over van branchegenoot UW-s en kan nu een completer platform genaamd Rrun aanbieden.
Premium Media ‘Mensen waarderen reclame bij streaming-content meer’ Wat zijn de ontwikkelingen rond streaming-platforms met reclame? Ad Alliance deelt inzichten en cijfers. 'Inmiddels zo'n 450 adverteerders.'
Partnerbijdrage Connected TV in 2025: de kijker aan het stuur, de adverteerder op de bijrijdersstoel Kijkers hebben de regie, adverteerders spelen slim mee: ontdek hoe Connected TV het medialandschap voorgoed verandert.
Partnerbijdrage Hoe speel je in op de veranderende woonbehoeften van verschillende leeftijdsgroepen? De belangrijkste inzichten om succesvol in te spelen op de veranderende woonbehoeften van verschillende leeftijdsgroepen in Nederland.
Campagnes ASN’s campagne opent gevoelig en inspirerend, maar de concrete relevantie moet nog volgen CAMPAGNEPRAAT | Bol & Krouwel zijn het eens. Een frisse start, met liefde gemaakt, maar kan 'Nu al zin in morgen' ook vandaag al overtuigen?
PR Omroep Human scoort met organiseren Pride bij een Brabantse voetbalclub Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Premium Merkstrategie Hoe makers retailers worden: ‘Je kunt niet zomaar je logo op een bidon zetten en denken dat je er bent’ Wat als je publiek méér wil dan je verhaal? Nelleke Poorthuis (Omdenken) en Stefan Bolt (Live Slow Ride Fast) over hun retailavontuur.
Premium Bureaus 72andSunny Amsterdam wint wereldwijde Disaronno-pitch De eerste uitingen worden in de loop van volgend jaar verwacht.
Premium Customer Experience Nooit meer met de lijkauto naar salsa-les: Uber lanceert 'Senior Accounts' voor ouderen Via het account van een familielid en de vereenvoudigde app-versie moet reizen voor ouderen via Uber makkelijker worden.
Premium Media ShowHeroes en DoubleVerify bundelen krachten voor veilige online advertenties De samenwerking komt op een moment dat de advertentiesector worstelt met het wegvallen van third-party cookies.
Campagnes Van branding naar beïnvloeding: marketeers mengen zich in Haagse machtsspelletjes Inge Ligthart heeft bezwaren tegen het initiatief van de 'Elon Muskjes': Simon Neefjes, Willem Sijthoff, David Snellenberg en Ralph Wisbrun.