Carriere Ceo Mark Read stapt op bij WPP Hij vertrekt aan het einde van het jaar na zeven jaar als topman.
Craft Liveblog Cannes: vakgenoten kiezen Canneshebbers Adformatie houdt je op de hoogte van het laatste nieuws rond het Cannes Lions International Festival of Creativity 2025.
Partnerbijdrage DEPT® onthult de “Secret Garden” tijdens Cannes Lions 2025 Een plek voor diepgaande gesprekken over AI, innovatie en impact.
Partnerbijdrage Hoe een slimme stoelstrategie ziekenhuizen én merken vooruit helpt Zorg + Zichtbaarheid = Vitrina.
Premium Media Oprichters adpaq: 'We bouwen aan een nieuwe standaard voor digitale audio-inkoop' Maarten Duijne en Marvin Vacquier Droop over de start van adpaq, de ambities, technologie en visie op de toekomst van digitale audio.
Carriere Ceo Mark Read stapt op bij WPP Hij vertrekt aan het einde van het jaar na zeven jaar als topman.
Craft Liveblog Cannes: vakgenoten kiezen Canneshebbers Adformatie houdt je op de hoogte van het laatste nieuws rond het Cannes Lions International Festival of Creativity 2025.
Partnerbijdrage DEPT® onthult de “Secret Garden” tijdens Cannes Lions 2025 Een plek voor diepgaande gesprekken over AI, innovatie en impact.
Partnerbijdrage Hoe een slimme stoelstrategie ziekenhuizen én merken vooruit helpt Zorg + Zichtbaarheid = Vitrina.
Premium Media Oprichters adpaq: 'We bouwen aan een nieuwe standaard voor digitale audio-inkoop' Maarten Duijne en Marvin Vacquier Droop over de start van adpaq, de ambities, technologie en visie op de toekomst van digitale audio.
Premium Bureaus Nieuw platform moet uitstroom van accountmanagers bij bureaus tegengaan De 'community' is onderdeel van The Account Academy van oud-bureaudirecteur Daantje Dammers.
Media Podcast voor de Week: Onaantastbaar Marvin Jacobs van Airborne selecteert wekelijks een nieuwe podcastserie.
Carriere Marketingtalent Jordi Hillenga (28) verruilt Ziengs Retail voor FC Groningen De oud-Future CMO of the Year wordt commercieel directeur van de voetbalclub.
Partnerbijdrage Publicis Groupe NL lanceert tweede landelijk onderzoek naar LGBTQ+ representatie in campagnes In het licht van de veranderende sociaal-politieke context is dit onderzoek relevanter dan ooit.
Partnerbijdrage Joost Niepoth RM versterkt het bestuur van NIMA Brede marketingblik en bewezen vakmanschap.
Premium Artificial Intelligence AI vervaagt grens tussen echte en gegenereerde advertenties: dit bureau plukt de vruchten Combinatie van CGI en AI leidt tot meer digitale reclames die de echte wereld als decor gebruiken.
Premium Bureaus Nieuw platform moet uitstroom van accountmanagers bij bureaus tegengaan De 'community' is onderdeel van The Account Academy van oud-bureaudirecteur Daantje Dammers.
Media Podcast voor de Week: Onaantastbaar Marvin Jacobs van Airborne selecteert wekelijks een nieuwe podcastserie.
Carriere Marketingtalent Jordi Hillenga (28) verruilt Ziengs Retail voor FC Groningen De oud-Future CMO of the Year wordt commercieel directeur van de voetbalclub.
Partnerbijdrage Publicis Groupe NL lanceert tweede landelijk onderzoek naar LGBTQ+ representatie in campagnes In het licht van de veranderende sociaal-politieke context is dit onderzoek relevanter dan ooit.
Partnerbijdrage Joost Niepoth RM versterkt het bestuur van NIMA Brede marketingblik en bewezen vakmanschap.
Premium Artificial Intelligence AI vervaagt grens tussen echte en gegenereerde advertenties: dit bureau plukt de vruchten Combinatie van CGI en AI leidt tot meer digitale reclames die de echte wereld als decor gebruiken.
Premium Artificial Intelligence Leasemaatschappij Ayvens ziet grote kansen voor AI agents, maar: ‘maak ze niet verplicht’ Kevin Brown van Ayvens roept organisaties ook op om een duidelijk AI-beleid te formuleren zodat medewerkers weten wat ze wel en niet kunnen.
Artificial Intelligence AI vervaagt grens tussen echte en gegenereerde advertenties: dit bureau plukt de vruchten Combinatie van CGI en AI leidt tot meer digitale reclames die de echte wereld als decor gebruiken.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet Van social listeningtools tot deep research: het gebruik van AI is inmiddels gemeengoed. Drie experts geven duiding.
Artificial Intelligence De concrete (en strategische) voordelen van AI voor marketing ‘Veel marketeers gebruiken AI nog vooral om sneller méér content te maken, maar dat is precies wat je níet moet doen.’
Premium Artificial Intelligence Leasemaatschappij Ayvens ziet grote kansen voor AI agents, maar: ‘maak ze niet verplicht’
Artificial Intelligence AI vervaagt grens tussen echte en gegenereerde advertenties: dit bureau plukt de vruchten
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet
Media Trending deze week: livestreams is prime time - YouTube lanceert nieuw advertentieformat Een minder storende, maar extra zichtbare manier om live kijkers te bereiken
Carriere Hoofdredacteur Anke de Jong vertrekt bij Elle Ze had bijna vijf jaar de leiding over het magazine van Hearst Netherlands.
Premium Campagnes ‘Is jouw Museumkaart al digitaal?’ Onze Kapel lanceert campagne en visuele opfrisbeurt voor Museumkaart De campagne richt zich op het stimuleren van bestaande kaarthouders om over te stappen naar de digitale versie.
Partnerbijdrage 3 generative AI-trends die de toekomst van marketing bepalen Hyperpersonalisatie, co-creatie en snelle conversie: dit is wat AI nú al doet voor marketeers. Lees hoe je ermee aan de slag kunt gaan.
Partnerbijdrage 60 Jaar Ster: Hoe reclame ons collectieve geheugen vormde 60 jaar reclame: van productpromotie tot verhalen die raken, ontroeren en ons een spiegel voorhouden. Ontdek de trends per periode.
Premium Bureaus Nissan lanceert marketingincubator Nu Spark vanuit standplaats Amsterdam De combi Nissan en Omnicom vormt met Nu Spark een nieuw marketingteam dat fungeert als regionale incubator voor innovatie.
Premium Artificial Intelligence Miriam van der Heijden (Randstad Global): 'Ik kon er wel om lachen' Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten wat hen inspireert. Ditmaal Miriam van der Heijden van Randstad Global.
Premium Campagnes SAN Accent: KPN, TBWA\Neboko en Kruidvat grote winnaars Zij winnen respectievelijk de ABC Accenten. Closed on Monday is bekroond tot New Kid on the Block.
Premium Artificial Intelligence Nieuwe denktank onderzoekt de gevolgen van AI voor het communicatievak Nederlands initiatief Scriptorium Initiative wil communicatieprofessionals, technologen en denkers wereldwijd verbinden.
Premium Campagnes Queer Beer lanceert Lesbier: een ode aan de vrouw Het Nederlandse biermerk Queer Beer lanceert Lesbier, een blond bier met honing en citrus, ontwikkeld als eerbetoon aan vrouwen.
Merkstrategie Fandoms zijn het nieuwe merkkapitaal: inzichten van SXSW 2025 Londen Anne Stokvis, creative director van N=5, deelt haar observaties tijdens SXSW in Londen.
Premium Campagnes Van Apple tot YoungCapital: dit zijn de grote Canneshebbers Wie schittert er straks in Cannes? Negen vakgenoten kiezen hun favoriete Nederlandse en internationale campagnes.
Media Trending deze week: livestreams is prime time - YouTube lanceert nieuw advertentieformat Een minder storende, maar extra zichtbare manier om live kijkers te bereiken
Carriere Hoofdredacteur Anke de Jong vertrekt bij Elle Ze had bijna vijf jaar de leiding over het magazine van Hearst Netherlands.
Premium Campagnes ‘Is jouw Museumkaart al digitaal?’ Onze Kapel lanceert campagne en visuele opfrisbeurt voor Museumkaart De campagne richt zich op het stimuleren van bestaande kaarthouders om over te stappen naar de digitale versie.
Partnerbijdrage 3 generative AI-trends die de toekomst van marketing bepalen Hyperpersonalisatie, co-creatie en snelle conversie: dit is wat AI nú al doet voor marketeers. Lees hoe je ermee aan de slag kunt gaan.
Partnerbijdrage 60 Jaar Ster: Hoe reclame ons collectieve geheugen vormde 60 jaar reclame: van productpromotie tot verhalen die raken, ontroeren en ons een spiegel voorhouden. Ontdek de trends per periode.
Premium Bureaus Nissan lanceert marketingincubator Nu Spark vanuit standplaats Amsterdam De combi Nissan en Omnicom vormt met Nu Spark een nieuw marketingteam dat fungeert als regionale incubator voor innovatie.
Premium Artificial Intelligence Miriam van der Heijden (Randstad Global): 'Ik kon er wel om lachen' Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten wat hen inspireert. Ditmaal Miriam van der Heijden van Randstad Global.
Premium Campagnes SAN Accent: KPN, TBWA\Neboko en Kruidvat grote winnaars Zij winnen respectievelijk de ABC Accenten. Closed on Monday is bekroond tot New Kid on the Block.
Premium Artificial Intelligence Nieuwe denktank onderzoekt de gevolgen van AI voor het communicatievak Nederlands initiatief Scriptorium Initiative wil communicatieprofessionals, technologen en denkers wereldwijd verbinden.
Premium Campagnes Queer Beer lanceert Lesbier: een ode aan de vrouw Het Nederlandse biermerk Queer Beer lanceert Lesbier, een blond bier met honing en citrus, ontwikkeld als eerbetoon aan vrouwen.
Merkstrategie Fandoms zijn het nieuwe merkkapitaal: inzichten van SXSW 2025 Londen Anne Stokvis, creative director van N=5, deelt haar observaties tijdens SXSW in Londen.
Premium Campagnes Van Apple tot YoungCapital: dit zijn de grote Canneshebbers Wie schittert er straks in Cannes? Negen vakgenoten kiezen hun favoriete Nederlandse en internationale campagnes.