Premium Influencer marketing Merken verliezen Gen Z-volgers op sociale media door deze 4 fouten te maken, stelt een onderzoek
Premium Influencer marketing Merken verliezen Gen Z-volgers op sociale media door deze 4 fouten te maken, stelt een onderzoek
Premium Campagnes Cannes dag 2: Nederland wint 3,5 Leeuw LePub Amsterdam scoort wederom goed, met zilver en brons voor de Fixables-case van Philips.
Premium Campagnes Engie speelt in nieuwe merkcampagne in op meer gevoel en menselijkheid We Agency is verantwoordelijk voor strategie en creatie van de nieuwe campagne met thema 'gemak'.
Partnerbijdrage Hoe speel je in op de veranderende woonbehoeften van verschillende leeftijdsgroepen? De belangrijkste inzichten om succesvol in te spelen op de veranderende woonbehoeften van verschillende leeftijdsgroepen in Nederland.
Partnerbijdrage Connected TV in 2025: de kijker aan het stuur, de adverteerder op de bijrijdersstoel Kijkers hebben de regie, adverteerders spelen slim mee: ontdek hoe Connected TV het medialandschap voorgoed verandert.
Premium Bureaus Kika Douglas (LePub Amsterdam): 'Het grote feest bewaren we voor het eind van Cannes' Op de derde dag van Cannes heeft LePub Amsterdam al drie Leeuwen op zak. Chief creative officer Kika Douglas licht het succes toe.
Premium Campagnes Cannes dag 2: Nederland wint 3,5 Leeuw LePub Amsterdam scoort wederom goed, met zilver en brons voor de Fixables-case van Philips.
Premium Campagnes Engie speelt in nieuwe merkcampagne in op meer gevoel en menselijkheid We Agency is verantwoordelijk voor strategie en creatie van de nieuwe campagne met thema 'gemak'.
Partnerbijdrage Hoe speel je in op de veranderende woonbehoeften van verschillende leeftijdsgroepen? De belangrijkste inzichten om succesvol in te spelen op de veranderende woonbehoeften van verschillende leeftijdsgroepen in Nederland.
Partnerbijdrage Connected TV in 2025: de kijker aan het stuur, de adverteerder op de bijrijdersstoel Kijkers hebben de regie, adverteerders spelen slim mee: ontdek hoe Connected TV het medialandschap voorgoed verandert.
Premium Bureaus Kika Douglas (LePub Amsterdam): 'Het grote feest bewaren we voor het eind van Cannes' Op de derde dag van Cannes heeft LePub Amsterdam al drie Leeuwen op zak. Chief creative officer Kika Douglas licht het succes toe.
Premium Martech Google’s plannen houden adverteerders bezig Wat zijn Google’s AI-aangedreven vernieuwingen die effectievere reclamevoering beloven? We spraken met de top van het techbedrijf.
Premium Campagnes Nivea neemt via retail media de Basic-Fit-sportscholen in Nederland en België over Retail media-activatie op schermen, kluisjes, vloeren en via samples wordt ondersteund door een bredere campagne.
Gedragsverandering Laten we saamhorigheid gaan marketen met z'n allen Sarah Hagens is polarisatiemoe. 'Ik wil verdomme een beetje love, peace and happiness.'
Partnerbijdrage Hoe een slimme stoelstrategie ziekenhuizen én merken vooruit helpt Zorg + Zichtbaarheid = Vitrina.
Partnerbijdrage DEPT® onthult de “Secret Garden” tijdens Cannes Lions 2025 Een plek voor diepgaande gesprekken over AI, innovatie en impact.
Craft Liveblog Cannes: bureau Ralph lanceert hotline voor 'oh fuck!-momenten' Adformatie houdt je op de hoogte van het laatste nieuws rond het Cannes Lions International Festival of Creativity 2025.
Premium Martech Google’s plannen houden adverteerders bezig Wat zijn Google’s AI-aangedreven vernieuwingen die effectievere reclamevoering beloven? We spraken met de top van het techbedrijf.
Premium Campagnes Nivea neemt via retail media de Basic-Fit-sportscholen in Nederland en België over Retail media-activatie op schermen, kluisjes, vloeren en via samples wordt ondersteund door een bredere campagne.
Gedragsverandering Laten we saamhorigheid gaan marketen met z'n allen Sarah Hagens is polarisatiemoe. 'Ik wil verdomme een beetje love, peace and happiness.'
Partnerbijdrage Hoe een slimme stoelstrategie ziekenhuizen én merken vooruit helpt Zorg + Zichtbaarheid = Vitrina.
Partnerbijdrage DEPT® onthult de “Secret Garden” tijdens Cannes Lions 2025 Een plek voor diepgaande gesprekken over AI, innovatie en impact.
Craft Liveblog Cannes: bureau Ralph lanceert hotline voor 'oh fuck!-momenten' Adformatie houdt je op de hoogte van het laatste nieuws rond het Cannes Lions International Festival of Creativity 2025.
Premium Martech Google’s plannen houden adverteerders bezig Wat zijn Google’s AI-aangedreven vernieuwingen die effectievere reclamevoering beloven? We spraken met de top van het techbedrijf.
Artificial Intelligence ‘Je kunt door AI veel groter en breder nadenken over hoe je jouw merk in de wereld kunt plaatsen’ AI is méér dan automatiseren en efficiënter werken, betoogt AI-native bureau Empathy Lab in een interview.
Artificial Intelligence Leasemaatschappij Ayvens ziet grote kansen voor AI agents, maar: ‘maak ze niet verplicht’ Kevin Brown van Ayvens roept organisaties ook op om een duidelijk AI-beleid te formuleren zodat medewerkers weten wat ze wel en niet kunnen.
Artificial Intelligence AI vervaagt grens tussen echte en gegenereerde advertenties: dit bureau plukt de vruchten Combinatie van CGI en AI leidt tot meer digitale reclames die de echte wereld als decor gebruiken.
Artificial Intelligence ‘Je kunt door AI veel groter en breder nadenken over hoe je jouw merk in de wereld kunt plaatsen’
Artificial Intelligence Leasemaatschappij Ayvens ziet grote kansen voor AI agents, maar: ‘maak ze niet verplicht’
Artificial Intelligence AI vervaagt grens tussen echte en gegenereerde advertenties: dit bureau plukt de vruchten
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet
PR Bakkerij Klaas Hartog verovert harten met bijzondere oproep van vrijgezelle bakker Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media. Auteur dit keer is Yke van der Salm.
Premium Artificial Intelligence AI-adviesbureau Ainigma breidt uit met drie zwaargewichten Raymond de Coninck, Gossaart van Kranendonk en Jeroen de Bakker versterken het Nederlandse team als respectievelijk medewerkers en adviseur.
Bureaus De bureauwereld staat in brand, maar we blijven met benzine blussen Bureaus, stop met tijd verkopen en laat klanten voor effect betalen, betoogt Pablo van den Berg.
Partnerbijdrage Doneren in Nederland: Populaire trends en voorkeuren DPG Media deelt waardevolle inzichten uit haar onderzoek naar wat Nederlanders belangrijk vinden bij het steunen van goede doelen.
Partnerbijdrage Joost Niepoth RM versterkt het bestuur van NIMA Brede marketingblik en bewezen vakmanschap.
Premium Bureaus Richard Otto vertrekt na 5 jaar bij AI-mediabedrijf XS2Content XS2Content is zich meer gaan focussen op tech dan media, een verschuiving die minder goed past bij Otto. Zijn aandelen zijn overgenomen.
Premium Merkstrategie Marleen Basart (BitesWeLove): 'Wij willen echt iets toevoegen aan het schap' Basart kwam weinig gezonde tussendoortjes tegen in het schap. Daarom richtte ze in 2014 BitesWeLove op. Hoe gaat het met het foodmerk?
Premium Artificial Intelligence ‘Je kunt door AI veel groter en breder nadenken over hoe je jouw merk in de wereld kunt plaatsen’ AI is méér dan automatiseren en efficiënter werken, betoogt AI-native bureau Empathy Lab in een interview.
Premium Media Retail Ads van ShowHeroes sturen kijkers naar dichtstbijzijnde winkel Een advertentievorm die gebruikmaakt van geanimeerde QR-codes.
Premium Media Nieuw journalistiek platform Spil wil nieuwsarmoede onder jongeren tegengaan De nieuwe journalistieke speler, onderdeel van Mediahuis, heeft de jongste redactie van Nederland.
Premium Campagnes Cannes dag 1: LePub Amsterdam wint zilveren Leeuw Het gaat om vijf cases voor Oreo in de categorie Print & Publishing. In de overige vijf categorieën wint Nederland geen prijzen.
Premium Merkstrategie Goed positiespel is de sleutel tot succes in verzadigde markten Een sterke merkidentiteit is key. Oosterhout en Van der Poel onderzoeken hoe je met de juiste positionering consumenten kunt aanspreken.
PR Bakkerij Klaas Hartog verovert harten met bijzondere oproep van vrijgezelle bakker Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media. Auteur dit keer is Yke van der Salm.
Premium Artificial Intelligence AI-adviesbureau Ainigma breidt uit met drie zwaargewichten Raymond de Coninck, Gossaart van Kranendonk en Jeroen de Bakker versterken het Nederlandse team als respectievelijk medewerkers en adviseur.
Bureaus De bureauwereld staat in brand, maar we blijven met benzine blussen Bureaus, stop met tijd verkopen en laat klanten voor effect betalen, betoogt Pablo van den Berg.
Partnerbijdrage Doneren in Nederland: Populaire trends en voorkeuren DPG Media deelt waardevolle inzichten uit haar onderzoek naar wat Nederlanders belangrijk vinden bij het steunen van goede doelen.
Partnerbijdrage Joost Niepoth RM versterkt het bestuur van NIMA Brede marketingblik en bewezen vakmanschap.
Premium Bureaus Richard Otto vertrekt na 5 jaar bij AI-mediabedrijf XS2Content XS2Content is zich meer gaan focussen op tech dan media, een verschuiving die minder goed past bij Otto. Zijn aandelen zijn overgenomen.
Premium Merkstrategie Marleen Basart (BitesWeLove): 'Wij willen echt iets toevoegen aan het schap' Basart kwam weinig gezonde tussendoortjes tegen in het schap. Daarom richtte ze in 2014 BitesWeLove op. Hoe gaat het met het foodmerk?
Premium Artificial Intelligence ‘Je kunt door AI veel groter en breder nadenken over hoe je jouw merk in de wereld kunt plaatsen’ AI is méér dan automatiseren en efficiënter werken, betoogt AI-native bureau Empathy Lab in een interview.
Premium Media Retail Ads van ShowHeroes sturen kijkers naar dichtstbijzijnde winkel Een advertentievorm die gebruikmaakt van geanimeerde QR-codes.
Premium Media Nieuw journalistiek platform Spil wil nieuwsarmoede onder jongeren tegengaan De nieuwe journalistieke speler, onderdeel van Mediahuis, heeft de jongste redactie van Nederland.
Premium Campagnes Cannes dag 1: LePub Amsterdam wint zilveren Leeuw Het gaat om vijf cases voor Oreo in de categorie Print & Publishing. In de overige vijf categorieën wint Nederland geen prijzen.
Premium Merkstrategie Goed positiespel is de sleutel tot succes in verzadigde markten Een sterke merkidentiteit is key. Oosterhout en Van der Poel onderzoeken hoe je met de juiste positionering consumenten kunt aanspreken.