Premium Media Joris van der Pol: 'Radicaal samenwerken is nodig om de audiomarkt verder te brengen' De missie van de directeur van OMS en voorzitter van Audify is om het hele audiospectrum in kaart te brengen. Een interview.
Premium Reputatie & crisis 67 procent Nederlanders wil zichtbare en uitgesproken ceo’s, maar die spelen liever op zeker Onderzoek naar wat Nederlanders van leiders verwachten toont vooral verdeeldheid. Van de ceo wordt een spagaat verwacht.
Partnerbijdrage South African Tourism opent tender voor media en creatie Bureaus kunnen inschrijven op een driejarige opdracht voor strategie, buying en creatie in Nederland, België en Zweden.
Partnerbijdrage Shell tankstations als virtuele autoshowroom voor Hyundai INSTER Media-inzet bij Shell zorgde voor een meer dan verdubbeling van de model overweging van de Hyundai INSTER.
Premium Bureaus Na wereldwijde ophef komt Cannes Lions met nieuwe regels voor inzenden 'Een nieuw tijdperk voor ons allemaal', aldus ceo Simon Cook.
Premium Media Joris van der Pol: 'Radicaal samenwerken is nodig om de audiomarkt verder te brengen' De missie van de directeur van OMS en voorzitter van Audify is om het hele audiospectrum in kaart te brengen. Een interview.
Premium Reputatie & crisis 67 procent Nederlanders wil zichtbare en uitgesproken ceo’s, maar die spelen liever op zeker Onderzoek naar wat Nederlanders van leiders verwachten toont vooral verdeeldheid. Van de ceo wordt een spagaat verwacht.
Partnerbijdrage South African Tourism opent tender voor media en creatie Bureaus kunnen inschrijven op een driejarige opdracht voor strategie, buying en creatie in Nederland, België en Zweden.
Partnerbijdrage Shell tankstations als virtuele autoshowroom voor Hyundai INSTER Media-inzet bij Shell zorgde voor een meer dan verdubbeling van de model overweging van de Hyundai INSTER.
Premium Bureaus Na wereldwijde ophef komt Cannes Lions met nieuwe regels voor inzenden 'Een nieuw tijdperk voor ons allemaal', aldus ceo Simon Cook.
Premium Media OMS sluit exclusieve overeenkomst voor advertenties SoundCloud en Sonos Radio Third-party vertegenwoordiger van AdsWizz voor de audioadvertentie-inventory van de twee streaming muziekdiensten.
PR Thought leadership in 'the social age' vereist nieuwe spelregels Hoe het veranderende medialandschap en de mediaconsumptie ook thought leadership-aanpak verandert. Hoe profileer je je nu als autoriteit?
Premium Gedragsverandering Nieuw collectief Fems On Fire activeert merken om stilte rond perimenopauze te doorbreken Het doel? Het taboe doorbreken en de perimenopauze op de kaart zetten door merken te activeren om samen dit verhaal te gaan vertellen.
Partnerbijdrage Hoe Just Eat Takeaway.com zijn marketing effectiever maakt Is jouw marketingorganisatie al met incrementality bezig? Lees hoe Just Eat Takeaway.com veel meer impact behaalt met hetzelfde budget.
Partnerbijdrage Zo bereik je jongeren met je campagne: 3 slimme tips Jongeren bereiken? Met deze 3 tips val je op, blijf je hangen en bouw je aan een echte connectie met jouw merk.
Craft De democratisering van creativiteit tijdens de Paris Fashion Week In Parijs was creativiteit écht voor iedereen toegankelijk, in tegenstelling tot in Cannes, signaleert Baba Touré.
Premium Media OMS sluit exclusieve overeenkomst voor advertenties SoundCloud en Sonos Radio Third-party vertegenwoordiger van AdsWizz voor de audioadvertentie-inventory van de twee streaming muziekdiensten.
PR Thought leadership in 'the social age' vereist nieuwe spelregels Hoe het veranderende medialandschap en de mediaconsumptie ook thought leadership-aanpak verandert. Hoe profileer je je nu als autoriteit?
Premium Gedragsverandering Nieuw collectief Fems On Fire activeert merken om stilte rond perimenopauze te doorbreken Het doel? Het taboe doorbreken en de perimenopauze op de kaart zetten door merken te activeren om samen dit verhaal te gaan vertellen.
Partnerbijdrage Hoe Just Eat Takeaway.com zijn marketing effectiever maakt Is jouw marketingorganisatie al met incrementality bezig? Lees hoe Just Eat Takeaway.com veel meer impact behaalt met hetzelfde budget.
Partnerbijdrage Zo bereik je jongeren met je campagne: 3 slimme tips Jongeren bereiken? Met deze 3 tips val je op, blijf je hangen en bouw je aan een echte connectie met jouw merk.
Craft De democratisering van creativiteit tijdens de Paris Fashion Week In Parijs was creativiteit écht voor iedereen toegankelijk, in tegenstelling tot in Cannes, signaleert Baba Touré.
Premium Artificial Intelligence 62 procent van de marketingbedrijven gebruikt AI, vooral om teksten te genereren AI-gebruik loopt voor op AI-beleid. Er is ook (te) weinig aandacht voor de ontwikkeling van AI-geletterdheid, blijkt uit onderzoek.
Artificial Intelligence Kledingplatform Otrium gebruikt AI-modellen om kleine kledingvoorraden beter te verkopen De zogeheten Ovastars zijn ontwikkeld door Dept.
Artificial Intelligence 64 procent van de Nederlandse Facebook- en Instagram-gebruikers kritisch over AI-advertenties 39 Procent van de respondenten zegt een AI-advertentie sneller te negeren dan een advertentie die door mensen is gemaakt, bijvoorbeeld.
Martech Google’s plannen houden adverteerders bezig Wat zijn Google’s AI-aangedreven vernieuwingen die effectievere reclamevoering beloven? We spraken met de top van het techbedrijf.
Premium Artificial Intelligence 62 procent van de marketingbedrijven gebruikt AI, vooral om teksten te genereren
Artificial Intelligence Kledingplatform Otrium gebruikt AI-modellen om kleine kledingvoorraden beter te verkopen
Artificial Intelligence 64 procent van de Nederlandse Facebook- en Instagram-gebruikers kritisch over AI-advertenties
Artificial Intelligence ‘Je kunt door AI veel groter en breder nadenken over hoe je jouw merk in de wereld kunt plaatsen’
Premium Martech Azerion verkoopt gamesportefeuille en gaat zich meer richten op online adverteren Het Nederlandse softwarebedrijf legt de focus nadrukkelijker op adverteren, AI en clouddiensten.
Partnerbijdrage Hoe speel je in op de veranderende woonbehoeften van verschillende leeftijdsgroepen? De belangrijkste inzichten om succesvol in te spelen op de veranderende woonbehoeften van verschillende leeftijdsgroepen in Nederland.
Partnerbijdrage Zo maak je van je campagne een succes – onze 3 populairste tools op een rij Ontdek hoe je meer uit je reclamecampagne haalt met de drie populairste tools van Ster.
Premium Media Luistercijfers juni: groei voor Radio Veronica, Radio 538 en Joe Qmusic blijft ruim marktleider in de commerciële doelgroep 20-49.
Carriere X-ceo Linda Yaccarino stapt na twee jaar op Eigenaar Elon Musk moet op zoek naar een nieuwe ceo.
Carriere Jorieke de Vries binnen twee jaar weg als CMO van Jumbo De topvrouw, die eerder jarenlang bij Lidl werkte, zegt: 'Ineens besef je dat je wat anders wil'.
Premium Reputatie & crisis Lidl moet concurrent 43 miljoen euro betalen na uitzenden honderden misleidende reclamespotjes Franse rechter oordeelt hard over de werkwijze van Lidl.
Premium Bureaus Roderick Cremers heft Fresh Bridge op, start nieuw bureau met Yvonne Prins 'We kiezen voor een nette finale', aldus Cremers. Met Prins begint hij het avontuur 'Mad Mojo'.
Premium Contentmarketing Samenwerking tussen LevelUP en Iion geeft adverteerders toegang tot meer dan 10.000 games Door de schaal bestaat het risico dat de adverteerder door de bomen het bos niet meer ziet. Begeleiding is daarom belangrijk, stelt LevelUp.
Premium Campagnes L’Or richt zich met stilistische campagne op een jong, stijlbewust publiek Fitzroy en productiestudio Chuck Studios maken een ‘visuele symbiose tussen live-action en tabletop’, plus een op maat gemaakte soundtrack.
Premium Martech Azerion verkoopt gamesportefeuille en gaat zich meer richten op online adverteren Het Nederlandse softwarebedrijf legt de focus nadrukkelijker op adverteren, AI en clouddiensten.
Partnerbijdrage Hoe speel je in op de veranderende woonbehoeften van verschillende leeftijdsgroepen? De belangrijkste inzichten om succesvol in te spelen op de veranderende woonbehoeften van verschillende leeftijdsgroepen in Nederland.
Partnerbijdrage Zo maak je van je campagne een succes – onze 3 populairste tools op een rij Ontdek hoe je meer uit je reclamecampagne haalt met de drie populairste tools van Ster.
Premium Media Luistercijfers juni: groei voor Radio Veronica, Radio 538 en Joe Qmusic blijft ruim marktleider in de commerciële doelgroep 20-49.
Carriere X-ceo Linda Yaccarino stapt na twee jaar op Eigenaar Elon Musk moet op zoek naar een nieuwe ceo.
Carriere Jorieke de Vries binnen twee jaar weg als CMO van Jumbo De topvrouw, die eerder jarenlang bij Lidl werkte, zegt: 'Ineens besef je dat je wat anders wil'.
Premium Reputatie & crisis Lidl moet concurrent 43 miljoen euro betalen na uitzenden honderden misleidende reclamespotjes Franse rechter oordeelt hard over de werkwijze van Lidl.
Premium Bureaus Roderick Cremers heft Fresh Bridge op, start nieuw bureau met Yvonne Prins 'We kiezen voor een nette finale', aldus Cremers. Met Prins begint hij het avontuur 'Mad Mojo'.
Premium Contentmarketing Samenwerking tussen LevelUP en Iion geeft adverteerders toegang tot meer dan 10.000 games Door de schaal bestaat het risico dat de adverteerder door de bomen het bos niet meer ziet. Begeleiding is daarom belangrijk, stelt LevelUp.
Premium Campagnes L’Or richt zich met stilistische campagne op een jong, stijlbewust publiek Fitzroy en productiestudio Chuck Studios maken een ‘visuele symbiose tussen live-action en tabletop’, plus een op maat gemaakte soundtrack.