Premium Gedragsverandering Nieuw collectief Fems On Fire activeert merken om stilte rond perimenopauze te doorbreken Het doel? Het taboe doorbreken en de perimenopauze op de kaart zetten door merken te activeren om samen dit verhaal te gaan vertellen.
Premium Bureaus Cannes Lions reageert op GUT-kwestie: 'Er komen nieuwe regels' Na twee weken stilte komt het prijzenfestival met een schriftelijke verklaring.
Partnerbijdrage DPG Media en StudioM brengen verhalen achter Audio Obscura tot leven in docuserie voor CUPRA Branded content-campagne trapt af met aflevering over Highway Rave op de A10.
Partnerbijdrage Shell tankstations als virtuele autoshowroom voor Hyundai INSTER Media-inzet bij Shell zorgde voor een meer dan verdubbeling van de model overweging van de Hyundai INSTER.
Premium Media HBO Max introduceert Dynamic Ad Replacement bij live sportevents Deze technologie maakt het mogelijk om advertenties in de livestreams te vervangen door gepersonaliseerde advertenties.
Premium Gedragsverandering Nieuw collectief Fems On Fire activeert merken om stilte rond perimenopauze te doorbreken Het doel? Het taboe doorbreken en de perimenopauze op de kaart zetten door merken te activeren om samen dit verhaal te gaan vertellen.
Premium Bureaus Cannes Lions reageert op GUT-kwestie: 'Er komen nieuwe regels' Na twee weken stilte komt het prijzenfestival met een schriftelijke verklaring.
Partnerbijdrage DPG Media en StudioM brengen verhalen achter Audio Obscura tot leven in docuserie voor CUPRA Branded content-campagne trapt af met aflevering over Highway Rave op de A10.
Partnerbijdrage Shell tankstations als virtuele autoshowroom voor Hyundai INSTER Media-inzet bij Shell zorgde voor een meer dan verdubbeling van de model overweging van de Hyundai INSTER.
Premium Media HBO Max introduceert Dynamic Ad Replacement bij live sportevents Deze technologie maakt het mogelijk om advertenties in de livestreams te vervangen door gepersonaliseerde advertenties.
Premium Bureaus Na wereldwijde ophef introduceert Cannes Lions verscherpte regels voor inzenden 'Een nieuw tijdperk voor ons allemaal', aldus ceo Simon Cook.
Premium Media Joris van der Pol: 'Radicaal samenwerken is nodig om de audiomarkt verder te brengen' De missie van de directeur van OMS en voorzitter van Audify is om het hele audiospectrum in kaart te brengen. Een interview.
Premium Media OMS sluit exclusieve overeenkomst voor advertenties SoundCloud en Sonos Radio Third-party vertegenwoordiger van AdsWizz voor de audioadvertentie-inventory van de twee streaming muziekdiensten.
Partnerbijdrage Hoe Just Eat Takeaway.com zijn marketing effectiever maakt Is jouw marketingorganisatie al met incrementality bezig? Lees hoe Just Eat Takeaway.com veel meer impact behaalt met hetzelfde budget.
Partnerbijdrage Zo houdt Signify grip op wereldwijde marketing Hoe organiseer je marketing in 70 landen zonder zorgen? Signify en iO laten zien hoe slimme marketingoperatie ruimte geeft voor strategie.
Premium Reputatie & crisis 67 procent Nederlanders wil zichtbare en uitgesproken ceo’s, maar die spelen liever op zeker Onderzoek naar wat Nederlanders van leiders verwachten toont vooral verdeeldheid. Van de ceo wordt een spagaat verwacht.
Premium Bureaus Na wereldwijde ophef introduceert Cannes Lions verscherpte regels voor inzenden 'Een nieuw tijdperk voor ons allemaal', aldus ceo Simon Cook.
Premium Media Joris van der Pol: 'Radicaal samenwerken is nodig om de audiomarkt verder te brengen' De missie van de directeur van OMS en voorzitter van Audify is om het hele audiospectrum in kaart te brengen. Een interview.
Premium Media OMS sluit exclusieve overeenkomst voor advertenties SoundCloud en Sonos Radio Third-party vertegenwoordiger van AdsWizz voor de audioadvertentie-inventory van de twee streaming muziekdiensten.
Partnerbijdrage Hoe Just Eat Takeaway.com zijn marketing effectiever maakt Is jouw marketingorganisatie al met incrementality bezig? Lees hoe Just Eat Takeaway.com veel meer impact behaalt met hetzelfde budget.
Partnerbijdrage Zo houdt Signify grip op wereldwijde marketing Hoe organiseer je marketing in 70 landen zonder zorgen? Signify en iO laten zien hoe slimme marketingoperatie ruimte geeft voor strategie.
Premium Reputatie & crisis 67 procent Nederlanders wil zichtbare en uitgesproken ceo’s, maar die spelen liever op zeker Onderzoek naar wat Nederlanders van leiders verwachten toont vooral verdeeldheid. Van de ceo wordt een spagaat verwacht.
Premium Artificial Intelligence 62 procent van de marketingbedrijven gebruikt AI, vooral om teksten te genereren AI-gebruik loopt voor op AI-beleid. Er is ook (te) weinig aandacht voor de ontwikkeling van AI-geletterdheid, blijkt uit onderzoek.
Artificial Intelligence Kledingplatform Otrium gebruikt AI-modellen om kleine kledingvoorraden beter te verkopen De zogeheten Ovastars zijn ontwikkeld door Dept.
Artificial Intelligence 64 procent van de Nederlandse Facebook- en Instagram-gebruikers kritisch over AI-advertenties 39 Procent van de respondenten zegt een AI-advertentie sneller te negeren dan een advertentie die door mensen is gemaakt, bijvoorbeeld.
Martech Google’s plannen houden adverteerders bezig Wat zijn Google’s AI-aangedreven vernieuwingen die effectievere reclamevoering beloven? We spraken met de top van het techbedrijf.
Premium Artificial Intelligence 62 procent van de marketingbedrijven gebruikt AI, vooral om teksten te genereren
Artificial Intelligence Kledingplatform Otrium gebruikt AI-modellen om kleine kledingvoorraden beter te verkopen
Artificial Intelligence 64 procent van de Nederlandse Facebook- en Instagram-gebruikers kritisch over AI-advertenties
Artificial Intelligence ‘Je kunt door AI veel groter en breder nadenken over hoe je jouw merk in de wereld kunt plaatsen’
PR Thought leadership in 'the social age' vereist nieuwe spelregels Hoe het veranderende medialandschap en de mediaconsumptie ook thought leadership-aanpak verandert. Hoe profileer je je nu als autoriteit?
Craft De democratisering van creativiteit tijdens de Paris Fashion Week In Parijs was creativiteit écht voor iedereen toegankelijk, in tegenstelling tot in Cannes, signaleert Baba Touré.
Partnerbijdrage Hoe een slimme stoelstrategie ziekenhuizen én merken vooruit helpt Zorg + Zichtbaarheid = Vitrina.
Partnerbijdrage Wie in 2025 nog denkt dat branding en performance marketing gescheiden werelden zijn, loopt achter' Redkiwi over performance branding als nieuwe norm.
Premium Martech Azerion verkoopt gamesportefeuille en gaat zich meer richten op online adverteren Het Nederlandse softwarebedrijf legt de focus nadrukkelijker op adverteren, AI en clouddiensten.
Premium Media Luistercijfers juni: groei voor Radio Veronica, Radio 538 en Joe Qmusic blijft ruim marktleider in de commerciële doelgroep 20-49.
Carriere X-ceo Linda Yaccarino stapt na twee jaar op Eigenaar Elon Musk moet op zoek naar een nieuwe ceo.
Carriere Jorieke de Vries binnen twee jaar weg als CMO van Jumbo De topvrouw, die eerder jarenlang bij Lidl werkte, zegt: 'Ineens besef je dat je wat anders wil'.
Premium Reputatie & crisis Lidl moet concurrent 43 miljoen euro betalen na uitzenden honderden misleidende reclamespotjes Franse rechter oordeelt hard over de werkwijze van Lidl.
Premium Bureaus Roderick Cremers heft Fresh Bridge op, start nieuw bureau met Yvonne Prins 'We kiezen voor een nette finale', aldus Cremers. Met Prins begint hij het avontuur 'Mad Mojo'.
PR Thought leadership in 'the social age' vereist nieuwe spelregels Hoe het veranderende medialandschap en de mediaconsumptie ook thought leadership-aanpak verandert. Hoe profileer je je nu als autoriteit?
Craft De democratisering van creativiteit tijdens de Paris Fashion Week In Parijs was creativiteit écht voor iedereen toegankelijk, in tegenstelling tot in Cannes, signaleert Baba Touré.
Partnerbijdrage Hoe een slimme stoelstrategie ziekenhuizen én merken vooruit helpt Zorg + Zichtbaarheid = Vitrina.
Partnerbijdrage Wie in 2025 nog denkt dat branding en performance marketing gescheiden werelden zijn, loopt achter' Redkiwi over performance branding als nieuwe norm.
Premium Martech Azerion verkoopt gamesportefeuille en gaat zich meer richten op online adverteren Het Nederlandse softwarebedrijf legt de focus nadrukkelijker op adverteren, AI en clouddiensten.
Premium Media Luistercijfers juni: groei voor Radio Veronica, Radio 538 en Joe Qmusic blijft ruim marktleider in de commerciële doelgroep 20-49.
Carriere X-ceo Linda Yaccarino stapt na twee jaar op Eigenaar Elon Musk moet op zoek naar een nieuwe ceo.
Carriere Jorieke de Vries binnen twee jaar weg als CMO van Jumbo De topvrouw, die eerder jarenlang bij Lidl werkte, zegt: 'Ineens besef je dat je wat anders wil'.
Premium Reputatie & crisis Lidl moet concurrent 43 miljoen euro betalen na uitzenden honderden misleidende reclamespotjes Franse rechter oordeelt hard over de werkwijze van Lidl.
Premium Bureaus Roderick Cremers heft Fresh Bridge op, start nieuw bureau met Yvonne Prins 'We kiezen voor een nette finale', aldus Cremers. Met Prins begint hij het avontuur 'Mad Mojo'.