Intern/change

Betrek de millennials bij de corporate story – maar vergeet ook de directie niet, anders wordt het niks

Huib Koeleman , blogger | 5 januari 2017, 8:00

I Love My Job! – deel 3

Het versterken van de betrokkenheid van medewerkers (in mooi Engels engagement) is een belangrijk thema voor interne communicatie. Dit heeft alles te maken met de toename van het aantal millennials. Deze medewerkers zijn niet op zoek naar een baan om de huur of hypotheek te betalen; ze willen werken...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Communicatie Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Engagement

Meer in channel Intern/change

Van onze partners
Whitepapers
Blijf op de hoogte


Populaire blogs