FAQ

Abonnement

Wat is de opzegtermijn van mijn abonnement?

In onze vindt u alle informatie over de opzegtermijn van uw abonnement. Voor abonnementen die particulier zijn afgesloten geldt een opzegtermijn van één maand, nadat de eerste volledige termijn van het abonnement is voldaan. Bedrijfsabonnementen dienen uiterlijk drie maanden voor het verschijnen van het eerste nummer van de nieuwe abonnementstermijn te worden opgezegd, wanneer dit niet is gebeurd dient de volledige nieuwe abonnementstermijn van één jaar te worden voldaan. 

Heeft u na het lezen van deze informatie toch nog een vraag, klik dan hier.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Wij vinden het jammer dat u overweegt uw abonnement op te zeggen! 
U kunt uw opzegging doorgeven door te klikken. Houdt u bij de opzegging rekening met de opzegtermijn en de abonnementsvoorwaarden.

Uw klantnummer is te vinden de adresdrager, op uw factuur of de opdrachtbevestiging.

Het is ons streven om onze producten zoveel mogelijk op de wensen af te stemmen van onze klanten. Wij stellen het daarom zeer op prijs wanneer u aan wilt geven wat de reden van uw opzegging is. 

Heeft u na het lezen van deze informatie toch nog een vraag, klik dan hier.

Hoe kan ik een abonnement aanvragen?

U kunt een abonnement aanvragen op onze abonnementenpagina, klik voor het meest actuele aanbod. U kunt voor persoonlijk advies ook contact opnemen met onze klantenservice. Zij zijn bereikbaar via het telefoonnummer 020 5733 678 (ma t/m do 09:00 uur tot 17:00 uur, vr 09:00 uur tot 13:00 uur) en maken uw abonnement desgewenst direct in orde, waarna u een schriftelijke bevestiging ontvangt.

 

Heeft u na het lezen van deze informatie toch nog een vraag, klik dan hier.

Hoe kom ik in aanmerking voor een studentenabonnement?

Studenten die een relevante HBO of Universitaire opleiding volgen komen in aanmerking voor een studentenabonnement, voor ons meest actuele aanbod kijkt u op onze . Om gebruik te kunnen maken van dit aanbod dient u na aanvraag van een abonnement een bewijs van inschrijving  bij een onderwijsinstelling te kunnen overleggen. 

Heeft u na het lezen van deze informatie toch nog een vraag, klik dan hier.

Kan ik een abonnement met bezorging in het buitenland aanvragen?

Ja dat kan. De kosten van een abonnement dat in het buitenland bezorgd wordt wijken af van de kosten die u betaalt voor levering van een abonnement op een Nederlands adres. Via onze vindt u het tarief voor een abonnementen in België en andere Europese landen. Helaas worden de uitgaves van Adfo Groep niet buiten Europa bezorgd. 

Heeft u na het lezen van deze informatie toch nog een vraag, klik dan hier.

Wanneer ontvang ik mijn eerste tijdschrift?

Als u een abonnement bestelt krijgt u in het welkomstbericht informatie over de leverdatum van het eerste nummer. Dit is afhankelijk van de verschijnfrequentie van het tijdschrift dat u gekozen heeft. Voor een weekblad is de periode maximaal drie weken. Voor een maandblad is de periode maximaal zes weken. Wij werken binnen Nederland met Sandd voor de bezorging van onze tijdschriften, dat houdt in dat uw tijdschrift in de regel op dinsdag of vrijdag wordt bezorgd. 

Via uw Adfo Account kunt u, nadat u uw account heeft geactiveerd, via onze website direct online alle artikelen en het actuele magazine lezen op uw computer of mobile device.

Heeft u na het lezen van deze informatie toch nog een vraag, klik dan hier.

Hoelang loopt een abonnement?

Een abonnement geldt voor de opgegeven periode en wordt daarna, tenzij u tijdig opzegt of wanneer dit expliciet in de advertentie staat vermeld, automatisch verlengd. Een proefabonnement hoeft u niet op te zeggen, deze eindigt automatisch na afloop van de proefperiode. Voor het meest actuele aanbod, kijkt u op onze .

Heeft u na het lezen van deze informatie toch nog een vraag, klik dan hier.

Inloggen

Hoe kan ik me registreren?

U kunt zich registreren door te klikken. Nadat u deze gegevens heeft ingevoerd, ontvangt u een e-mail waarmee u uw account kunt activeren. Zodra u dat heeft gedaan, kunt u inloggen. Heeft u nog geen abonnement, kijk dan op onze voor het meeste actuele aanbod.

Heeft u na het lezen van deze informatie toch nog een vraag, klik dan hier.

Hoe kan ik toegang krijgen tot de gesleutelde content op de website?

Om toegang te krijgen tot de gesleutelde content, dient u een abonnement te hebben op de desbetreffende titel en ingelogd te zijn. In uw profiel wordt aangegeven op welke titel(s) u geabonneerd bent. Heeft u een abonnement, maar desondanks geen toegang tot de gesleutelde content, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via het telefoonnummer 020-5733678 (ma t/m do 09:00 uur tot 17:00 uur, vr 09:00 uur tot 13:00 uur) of via het . Heeft u nog geen abonnement, kijk dan op onze voor het meeste actuele aanbod.

Heeft u na het lezen van deze informatie toch nog een vraag, klik dan hier.

Hoe kan ik toegang krijgen tot de gesleutelde content op de website?

Om toegang te krijgen tot de gesleutelde content, dient u een abonnement te hebben op de desbetreffende titel en ingelogd te zijn. In uw profiel wordt aangegeven op welke titel(s) u geabonneerd bent. Heeft u een abonnement, maar desondanks geen toegang tot de gesleutelde content, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via het telefoonnummer  020 5733 678 (ma t/m do 09:00 uur tot 17:00 uur, vr 09:00 uur tot 13:00 uur) of via het . Heeft u nog geen abonnement, kijk dan op onze voor het meeste actuele aanbod.

Heeft u na het lezen van deze informatie toch nog een vraag, klik dan hier.

Wat kan ik met mijn Adfo account?

Met uw persoonlijk Adfo account krijgt u onbeperkt toegang tot alle online content van het merk waar u een abonnement op  hebt. Bovendien kunt u het magazine digitaal lezen op uw computer of mobile device. Zo heeft u meteen een handig digitaal archief! Heeft u nog geen abonnement, kijk dan op onze voor het meeste actuele aanbod.

Heeft u na het lezen van deze informatie toch nog een vraag, klik dan hier.

Bezorging

Ik heb mijn magazine niet ontvangen

Wij horen graag  uw eventuele opmerkingen over de bezorging van uw magazine, zodat wij onze dienstverlening kunnen optimaliseren. Neem telefonisch contact op met onze klantenservice via het telefoonnummer 020 5733 678 (ma t/m do 09:00 uur tot 17:00 uur, vr 09:00 uur tot 13:00 uur).

Heeft u na het lezen van deze informatie toch nog een vraag, klik dan hier.

Betaling

Contact


Telefoon
020 5733 678 (Maandag t/m donderdag van 09:00u tot 17:00u en vrijdag van 09.00u tot 13.00u)
 
Postadres
Adfo Groep
T.a.v. Klantenservice
Postbus 75462
1070 AL Amsterdam
 
Bezoekadres
Adfo Groep
Heemstedeveste, 5e etage
Poeldijkstraat 4
1059 VM Amsterdam