PR & Reputatie

24/7 live met #TeamNL

Redactie | 21 september 2016, 10:23

Marketingmanager Thomas van Schaik over de contentstrategie van NOC*NSF.

Hoe bracht NOC*NSF met haar contentstrategie Nederland dichter dan ooit bij sporters en coaches?

Manager Marketing en Commercie geeft tijdens het Contentmarketing en Storytelling-event een kijkje in de wereld van NOC*NSF, waar in de contentstrategie rekening gehouden moeten worden met de belangen van sporters, bonden en merken.

Andere keynote sprekers op het congres zijn Lasse Hogfeldt van Jyske Bank en Lara Ankersmit van NOS. Daarnaast komt er een eerlijk verhaal over hoe bij verzekeraar Interpolis de afgelopen jaren met vallen en opstaan haar content strategie werd vormgegeven; inclusief de minder glansrijke momenten!

Dagvoorzitter is Cor Hospes.

Wat werkt wel en wat juist niet in contentmarketing? Hoe start je en - misschien wel belangrijker - hoe haal je rendement met contentmarketing? Deze onderwerpen komen voorbij tijdens het Contentmarketing en Storytelling-event, op 29 september in de Nieuwe Liefde in Amsterdam. .

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Contentmarketing Storytelling

Meer in channel PR & Reputatie

Van onze partners

Whitepapers

Blijf op de hoogte


Adfo Events

Populaire blogs