PR & Reputatie

Ikea Australia moedigt aan alledaags geluk te vinden

Christian Manuputty, redactie | 15 maart 2017, 10:58

In The Best Day is the Everyday spelen Ikea-producten letterlijk de hoofdrol.

In de campagne is te zien hoe de ochtend begint en dat hoofdpersoon Ludde een ontbijtje maakt voor zijn partner die nog in bed ligt. Het opvallende aan de campagne is dat de hoofdpersonen niet mensen zijn, maar producten uit het assortiment van Ikea. Zo worden de ‘mensen’, waaronder Ludde, gespeeld door dekentjes en hun huisdier is een ‘puppy’ gespeeld door een plastic krukje.

The Best Day is the Everyday is bedoeld om het publiek aan te moedigen plezier te halen uit de alledaagse dingen. De campagne is ontwikkeld door het Australische bureau The Monkeys. 

Over de auteur

Christian Manuputty
Redacteur bij Adfo Groep voor Adformatie, Communicatie Online en Marketing Online. Lees meer over Christian Manuputty

Reacties op dit artikel (1)

Comment author avatar
Avatar

ed wagemaker

(15 maart 2017, 14:06)
Goed verhaal

Gerelateerde items Ikea

Meer in channel PR & Reputatie

Van onze partners

Whitepapers

Blijf op de hoogte


Adfo Events

Populaire blogs