Mensen & Carrière

Janneke Eigeman van Jagersvereniging gekozen tot Communicatievrouw 2015

Jasper Mulder, redactie | 28 januari 2016, 19:09

Chris Janssen is Communicatietalent van 2015

Janneke Eigeman van de Koninklijke Nederlandse Jagersvereniging, is verkozen tot Logeion Communicatievrouw van het Jaar 2015. Eigeman won de prijs vanwege de wijze waarop zij de beeldvorming over jagen en jagers een positieve wending heeft gegeven. Ze bouwde daarvoor een nieuwe communicatiestrategie op, gebaseerd op de verhalen van de jagers zelf.  

Nieuws! Janneke Eigeman is Communicatievrouw van het Jaar #communicatie #commv15 @janneke_eigeman via @Logeion pic.twitter.com/sUSZmfPTbh

 

 

Eigeman stond in de finale in het Naturalis Biodiversity Center in Leiden tegenover Reint Jan Renes, lector Crossmediale Communicatie in Utrecht en Natalja Talitsch, gemeente Utrecht en communicatiemanager Tour de France Utrecht 2015. 

Talent

Chris Janssen (Q&A Communicatie) is gekozen tot het Communicatietalent van 2015 voor zijn socialemedia-aanpak voor Sail Amsterdam. Zijn mede-finalisten waren Dennis Agusi (Senior Digital Communications Manager, Philips) en Steffie Hoeijmakers (eigenaar, mi68 waardecreatie).

 

 

Over de auteur

Jasper Mulder
Journalist voor CommunicatieOnline, MarketingOnline, Adformatie.nl en de bijbehorende magazines. Lees meer over Jasper Mulder

Reacties op dit artikel (4)

Avatar

Overtuigen is heerlijk

(29 januari 2016, 12:53)

(Deze reactie is in strijd met onze regels en verwijderd door de redactie).

Avatar

Flauw... ik verwees alleen maar naar de geschiedenis...

(29 januari 2016, 13:50)

Verwijderen graag....

Avatar

haal dan die eerste ook maar weg....

(29 januari 2016, 13:53)

Verwijderen...

Avatar

Patrick de Leede

(29 januari 2016, 17:03)

Ik vind Janneke Eigeman en Chris Janssen de terechte winnaars. De case van de Jagersvereniging is effectief stakeholdermanagement, waarbij een bewijsbare omslag in de beeldvorming is gerealiseerd.
Evenementen als de Grand Départ en SAIL verkopen zichzelf. Toch sprong SAIL eruit, omdat men zich nauw aan de opdracht hield en er imposante resultaten boekte.
De presentatie van Philips-man Agusi was heel eigentijds, maar ging toch vooral over het efficiënt gebruiken van kanalen en dat lijkt me voor een communicatie(management)prijs te beperkt.
Hartelijke gelukwens aan de winnaars!
Ik zou overigens de zinsnede in het juryrapport wijzigen in ‘een resultaat dat er mag zijn en dat met beperkte middelen is gerealiseerd’.

Gerelateerde items Communicatieman/vrouw 2015

Meer in channel Mensen & Carrière

Van onze partners
Whitepapers
Blijf op de hoogte


Adfo Events
Populaire blogs