PR & Reputatie

NS International schakelt bloggers in voor e-book met tips over Parijs

Redactie | 14 september 2015, 7:39

Tien bloggers verzamelden afgelopen vrijdag in 9 uur tips in Parijs.

NS  International  creëerde de campagne in samenwerking  met  . Bloggers  achter  Explorista,  Goodfoodlove en  Dudes  &  Dont’s  kregen vrijdag negen  uur  de  tijd  om  in  kaart  te  brengen  wat  de  ‘musts’  zijn  binnen  hun  expertise.  Tijdens  de  terugreis hadden ze drie uur om  teksten te maken en beeld uit te zoeken. De bloggers waren te volgen via .

De campagne moest antwoord  geven  op  de  vraag  hoe  waardevol  je  jouw  treintijd  in  kan  delen.  

Dorit  Roest  van  Bloggers  Network:  “Behalve  het  feit  dat  deze  tien  bloggers  perfect  tips  kunnen  geven  over Parijs,  zien  we  ook  dat  zij  hun  volgers  enthousiasmeren  en  op  hun  manier  inspireren.&;

Binnenkort  is  het  e­‐book  gratis  te  downloaden  via  de  website  van  NS  International. 

Over de auteur

Reacties op dit artikel (1)

Comment author avatar
Avatar

Nico de Leeuw

(14 september 2015, 21:54)
Is niet nieuw. De HEMA begon anderhalf jaar geleden met een zelfde soort initiatief. Coca Cpla heeft al jarenlang zijn oude website ingeruild voor een platform in blogvorm. Bedrijven gaan steeds meer beseffen (eindelijk......) dat ze hun eigen nieuwsbron en -zender moeten worden. Het komt in elk geval de geboden content ten goed, want om nieuws te maken heb je relevante verhalen nodig.

Gerelateerde items NS International Bloggers Network

Meer in channel PR & Reputatie

Van onze partners

Whitepapers

Blijf op de hoogte


Adfo Events

Populaire blogs